• Anonym (Villliggamer)

När låg du senast?

Jag får ligga en gång i veckan. Skulle vilja att det var mer men man får ta det man får. När låg du senast?

• Svar på tråden När låg du senast?
  • Anonym (Michaela)
    Anonym (Man 45) skrev 2024-08-23 03:08:10 följande:
    Så du var otrogen?
    Ja det var jag :)
  • D38

I lördags. Det var fantastiskt skönt och sexigt och jag kan knappt vänta tills nästa gång jag och frun har tid och energi till det igen. Vi blir alltid som nykära efteråt.

Tyvärr jobbar vi båda mycket och går runt varandra här hemma för att få ihop småbarnsliv, jobb och aktiviteter så det blir inte riktigt så ofta som vi båda vill. Så kan det vara när barnen växer upp

• Anonym (Bonzo)

I söndags, tre dagar sedan. Jag fick knappt stånd, trots ett blått piller. Det var första gången. Hoppas det bara var något tillfälligt. Hoppas nu på helgen som kommer.

• Anonym (30 minuter sedan :))

30 minuter sedan, i badrummet. Var väldigt mysiga 4 minuter (ca) Fast det var inte samlag så kanske tekniskt sett inte räknades som låg, då var det i går kväll.

Nu har han åkt till jobbet och jag har gått och lagt mig igen.

• D38
    Anonym (30 minuter sedan :)) skrev 2024-08-29 09:24:04 följande:

30 minuter sedan, i badrummet. Var väldigt mysiga 4 minuter (ca) Fast det var inte samlag så kanske tekniskt sett inte räknades som låg, då var det i går kväll.

Nu har han åkt till jobbet och jag har gått och lagt mig igen.

Härlig start på dagen!

• Anonym (A)

Jag låg för 1 vecka sen! Sjukt bra  sex nyinflyttade i en stor lägenhet o barnvakt hade vi så det var bara vi i en ekande tom lägenhet! Najs! 

• Anonym (LL)

I söndags (i lördags också för den delen), med min särbo... Kom samtidigt också, riktigt najs

• NorrlandsMan

En gång i april och en gång i juni, innan det 1 år sen

• Meddelande borttaget
Svar på tråden När låg du senast?