• Anonym (Spöke)

    Ghostad

    Jag har sedan 5 månader tillbaka träffat en helt underbar person som har uppskattat mig som jag aldrig blivit uppskattad tidigare. Vi har hittat på saker som att åka iväg på weekends osv. Han har även uttryckt sig att han är kär och vi hade även blivit exklusiva. Helt plötsligt svarar han inte och jag inser att jag är blockerad överallt? Är det här vanligt? Jag har aldrig varit med om något liknande tidigare. Vad gör man? Jag hade så gärna velat ha en förklaring till allt. Vad hade ni gjort i min situation? Kan även tillägga att vi båda är vuxna människor i 30-årsåldern. 

  • Svar på tråden Ghostad
  • Anonym (Spöke)

    Ja, det är jag helt säker på. Vi skrev med varandra varje kväll om vi inte var tillsammans. Fanns inga ?tjej-saker? i hans lägenhet osv.

  • Anonym (Lisa)
    NinniQX skrev 2024-02-15 15:47:33 följande:

    Är du säker på att han var singel när du träffade honom?


    Exakt min tanke.
  • Anonym (D)

    Vissa män är bra på att leva dubbelliv. Tvekar på att han hade ghostad om han var kär utan rimlig anledning. Oftast finns det en till kvinna när sånt sker.

  • Anonym (Spöke)
    Anonym (D) skrev 2024-02-15 15:54:02 följande:

    Vissa män är bra på att leva dubbelliv. Tvekar på att han hade ghostad om han var kär utan rimlig anledning. Oftast finns det en till kvinna när sånt sker.


    Det jag misstänker, att det kanske dök upp någon nu på senare tid som blev mer intressant. Men vad är anledningen till att bara blockera? Han blev aldrig kall utan vi pratade på som vanligt och hade bestämt träff. 
  • Anonym (Ghostly)

    Han har väl träffat någon annan. Finns inte så mycket att göra. Bara att gråta en skvätt och gå vidare.

  • Anonym (Maja)

    Du vet var han bor, så besök honom. Ni är ju ett par och han har inte gjort slut. 

  • Anonym (Mm)

    Jag träffade en man i sex månader innan jag fick reda på att han hade tjej redan. Var hemma hos honom minst en gång i veckan, såg aldrig några tjej saker.

  • Anonym (D)

    Får jag fråga om ni haft sex och när det hände? Tånker om han bara ville ha det sen ghostade.

  • Anonym (Spöke)
    Anonym (Mm) skrev 2024-02-15 16:07:40 följande:

    Jag träffade en man i sex månader innan jag fick reda på att han hade tjej redan. Var hemma hos honom minst en gång i veckan, såg aldrig några tjej saker.


    Men jag hade träffat hans vänner, borde Inte dem ha sagt något i så fall? han bad mig även flytta in gång, men vet inte om det var fyllesnack då han hade druckit. 
Svar på tråden Ghostad