• Anonym (Tjej)

    Vilken

    Om du är med en tjej du gillar sen dyker en annan tjej upp och ger dig sex direkt. Hade du valt den andra tjejen bara för hon ger dig sex direkt, eller varit kvar med den första tills hon är redo?

  • Svar på tråden Vilken
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag har bara legat med en och jag kan inte säga säkert att jag inte skulle tacka nej om andra tjejer visade intresse. Har mycket att ta igen.

  • Anonym (Erfaren_man)

    Tjejen som ?ger dig sex direkt? är inte en bra tjej. 


    Bra tjejer värnar sin kroppsliga integritet, och knullar inte till höger och vänster. 


    Samtidigt är den första tjejen antagligen för bra för dig, så välj den andra. Ni passar nog bättre ihop. 

  • Anonym (Herakles)
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2024-02-16 11:35:18 följande:

    Tjejen som ?ger dig sex direkt? är inte en bra tjej. 


    Bra tjejer värnar sin kroppsliga integritet, och knullar inte till höger och vänster. 


    Samtidigt är den första tjejen antagligen för bra för dig, så välj den andra. Ni passar nog bättre ihop. 


    Du låter som att du lever på 50-talet. 
  • Anonym (Eh)

    Om man är i en relation ska man väl inte gå och vara otrogen... Då är man ett svin.

  • Anonym (Fredag)

    Hon ger dig sex låter väldigt konstigt. Är det så Ts ser på sexuell samvaro mellan två människor.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Eh) skrev 2024-02-16 12:33:23 följande:

    Om man är i en relation ska man väl inte gå och vara otrogen... Då är man ett svin.


    Samtidigt... vi lever bara en gång. Om man plötsligt får nåt man inte fått tidigare, varför inte njuta av livet?
Svar på tråden Vilken