• Anonym (sanna)

Killar, hur visar ni intresse?

Ni killar/män, hur visar ni en tjej att ni är intresserad eller attraherad? Sex eller kärlek kvittar, intressant att diskutera bara!
    Jag är tjej, 26år. Är så jäkla attraherad av en kille på min träning, och han visar tecken på intresse också. Ingen av oss har sagt något direkt rakt ut om det hela men det är sådär spännande pirrigt när man ser på varandra, känner att där finns attraktion mellan oss🙈😍
    Men intressant att höra från andra killar/män, vad ni anser vara tecken/hintar osv. Både när man ses fysiskt men även hur man skriver i text till varandra.

• Svar på tråden Killar, hur visar ni intresse?
  • Anonym (Man 53 år)

Män generellt gillar rak kommunikation! Och vi är väldigt visuella.

Våga vara flörtig! Ta för dig och ch bjud på dig själv.

Se till att synas och visa att du vill att han ska se dig. 
    Välj outfit med omsorg, mycket gärna med nån liten sexig tvist nånstans, gör jättemycket.

I all enkelhet, börja prata för honom hur du känner.

Skriver du istället: var rakt på sak och skriv precis som hur du känner 

När tillfälle ges, kroppskontakt, råka nudda honom nånstans. Börja med att komma emot på en neutral del av hans kropp. 

Till sist: vänta inte, INTE, på att han ska ta första steget. Det känns väldigt mycket 1900 tal med det.
    Idag går man rakt på om man är intresserad och klargör det, och gör du det före honom är det bara en fördel. 

Skulle det ändå mot förmodan vara så att han bara gillade spelet med flörtandet men inte hade några andra avsikter lär du märka det när han backar på dina öppningar / inviter. Och då är det bara att - fortsätt vara trevlig mot honom men lägg energi på någon annan med ditt flörtande istället. Älta inte!

Lycka till!

/ Man

• Anonym (Är INTE intresserad)

Om tjejen skriver till oss, så håller vi igång konversationen. Om vi inte gör det, är vi INTE intresserade.

• KimLinnefeldt
    Anonym (sanna) skrev 2024-02-17 21:46:22 följande:

Ni killar/män, hur visar ni en tjej att ni är intresserad eller attraherad? Sex eller kärlek kvittar, intressant att diskutera bara!
    Jag är tjej, 26år. Är så jäkla attraherad av en kille på min träning, och han visar tecken på intresse också. Ingen av oss har sagt något direkt rakt ut om det hela men det är sådär spännande pirrigt när man ser på varandra, känner att där finns attraktion mellan oss🙈😍
    Men intressant att höra från andra killar/män, vad ni anser vara tecken/hintar osv. Både när man ses fysiskt men även hur man skriver i text till varandra.

Jag stannar i blicken lite längre. Kommer närmare. Småskämtar och frågar dig om dig och ditt. Ställer följdfrågor utan att genast hoppa över till egna associationer. 

Plockar bort ett imaginärt hårstrå från din axel. Om vi sitter vid ett bord: Lägger en hand innanför din "zon", närgräns, då och då. Säger något uppskattande om något du har på dig, om dina ögon (schablonvarning) och säger efter ett tag att jag verkligen gillar att prata med dig.

I text: Ungefär samma. Visar intresse, frågar, ställer nyfikna följdfrågor, är inte ironisk eller sarkastisk. 
  • Anonym (L)

Hur visar du intresse själv? Utgå från det när du undrar.

• Anonym (sanna)

Tack för svar, intressant att höra vad ni tycker. 

• MrLovely

Ta ett djupt andetag, gå fram till honom och fråga om han har lust att hänga med på en fika eller nåt efter träningen. Om han är upptagen, så prova ett bestämma en ny tid när ni kan ses eller gå och träna samtidigt.

• Anonym (äå)
    Anonym (sanna) skrev 2024-02-17 21:46:22 följande:

Vad för träning?
    Vissa eller många respekterar tjejer på gym å liknade och är inte allt för på.
    Men stannar han upp och pratar med dig när du är på plats så är han garanterat intresserad men tar inte sista steget.
    Så där får du nog ta och bjuda ut han.

Vet av egna efterenheter :) 
    Träffade min tjej på crossfit, vi pratade jätte mycket självklart småflörtade jag
    och hon med. Bjöd aldrig ut henne när vi tränade, men i kväll när crossfit anordnade grillkväll /fest så satt vi typ fast i varandra hela kvällen och bliv det vi två

Kör hårt
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (sanna) skrev 2024-02-18 23:14:01 följande:

Tack för svar, intressant att höra vad ni tycker. 

Ja, det är intressant. Man blir förvånad många när man läser tips och råd, många gånger från de som faktiskt haft eller är i förhållanden. 
    En annan sak som är intressant är hur annorlunda en sån här tråd sett ut om en kille gjort den.
  • Anonym (sanna)
    Anonym (L) skrev 2024-02-18 15:57:48 följande:

Hur visar du intresse själv? Utgå från det när du undrar.

Ja, så är det nog. Är väl bara lite att man vill ha bekräftat från andra kanske vad man själv redan tänkerSkrattande
  • Anonym (sanna)
    Anonym (äå) skrev 2024-02-19 10:02:12 följande:
    Vad för träning?
    Vissa eller många respekterar tjejer på gym å liknade och är inte allt för på.
    Men stannar han upp och pratar med dig när du är på plats så är han garanterat intresserad men tar inte sista steget.
    Så där får du nog ta och bjuda ut han.

Vet av egna efterenheter :) 
    Träffade min tjej på crossfit, vi pratade jätte mycket självklart småflörtade jag
    och hon med. Bjöd aldrig ut henne när vi tränade, men i kväll när crossfit anordnade grillkväll /fest så satt vi typ fast i varandra hela kvällen och bliv det vi två

Kör hårt

Det är typ gruppträning, lite blandat med motion/box/styrka osv.

Ja så är det nog, att man inte vill vara för på just på träning/arbete osv.
    Får fortsätta flörta lite och se sen vart jag leder detSkrattande

• Anonym (P)

Om jag är intresserad eller attraherad av en kvinna så gör jag ingenting. Känns dumt att slösa både hennes och min egna tid på något som inte kommer leda till någonting. Vill inte heller att hon tycker jag är ett creep.

Har en kollega jag finner attraktiv, men lyckas dölja detta. Har blivit rätt bra på att inte spela intresserad.

Svar på tråden Killar, hur visar ni intresse?