Inlägg från: Anonym (sanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sanna)

Killar, hur visar ni intresse?

Ni killar/män, hur visar ni en tjej att ni är intresserad eller attraherad? Sex eller kärlek kvittar, intressant att diskutera bara!
    Jag är tjej, 26år. Är så jäkla attraherad av en kille på min träning, och han visar tecken på intresse också. Ingen av oss har sagt något direkt rakt ut om det hela men det är sådär spännande pirrigt när man ser på varandra, känner att där finns attraktion mellan oss🙈😍
    Men intressant att höra från andra killar/män, vad ni anser vara tecken/hintar osv. Både när man ses fysiskt men även hur man skriver i text till varandra.

• Svar på tråden Killar, hur visar ni intresse?
  • Anonym (sanna)

Tack för svar, intressant att höra vad ni tycker. 

• Anonym (sanna)
    Anonym (L) skrev 2024-02-18 15:57:48 följande:

Hur visar du intresse själv? Utgå från det när du undrar.

Ja, så är det nog. Är väl bara lite att man vill ha bekräftat från andra kanske vad man själv redan tänkerSkrattande
  • Anonym (sanna)
    Anonym (äå) skrev 2024-02-19 10:02:12 följande:
    Vad för träning?
    Vissa eller många respekterar tjejer på gym å liknade och är inte allt för på.
    Men stannar han upp och pratar med dig när du är på plats så är han garanterat intresserad men tar inte sista steget.
    Så där får du nog ta och bjuda ut han.

Vet av egna efterenheter :) 
    Träffade min tjej på crossfit, vi pratade jätte mycket självklart småflörtade jag
    och hon med. Bjöd aldrig ut henne när vi tränade, men i kväll när crossfit anordnade grillkväll /fest så satt vi typ fast i varandra hela kvällen och bliv det vi två

Kör hårt

Det är typ gruppträning, lite blandat med motion/box/styrka osv.

Ja så är det nog, att man inte vill vara för på just på träning/arbete osv.
    Får fortsätta flörta lite och se sen vart jag leder detSkrattande

Svar på tråden Killar, hur visar ni intresse?