• Anonym (Stina)

    Jag måste ha honom

    Han är gift och hans fru är inte lika snygg som jag. I krig och kärlek är allt tillåtet. Jag har försökt med allt möjligt men han verkar inte fatta att jag vill ha honom. Det är helt fel att vara kompisar, jag skulle inte stå ut med det. Jag vill ha honom nu och skaffa barn med honom.  

  • Svar på tråden Jag måste ha honom
  • Anonym (gammaldags)

    Jag kände samma och stötte på en tjej som var upptagen. Hennes kille bodde i en stad långt bort. Hon sa inte nej först, och vi pratade på att träna ihop, gå på bio.

    En tjej på jobbet var jag kär i, men hon var upptagen. Det var en plåga att jobba ihop i flera år. 

    Jag var besatt av en tjej i några år, och hon ville mest vara vänner. Det var jobbigt för mig, så jag sa att jag inte klarar av det. Ville inte se henne med andra killar.

    Senaste jag kände att jag måste ha var singel, men mycket yngre. Vi hade jobbat ihop tidigare. De flesta tyckte det var fel.

  • Anonym (gammaldags)

    Just ja, jag stötte på en äldre kvinna också, som var sambo. Där var jag mest kåt.

  • Anonym (Disa)
    Anonym (Stina) skrev 2024-02-18 08:38:48 följande:
    Jag måste ha honom

    Han är gift och hans fru är inte lika snygg som jag. I krig och kärlek är allt tillåtet. Jag har försökt med allt möjligt men han verkar inte fatta att jag vill ha honom. Det är helt fel att vara kompisar, jag skulle inte stå ut med det. Jag vill ha honom nu och skaffa barn med honom.  


    Vad har du försökt med?
    Killar kan vara ganska tröga ibland och man måste vara övertydlig med vissa. Har du visat tydligt vad du känner med ord? Eller bara handlingar som ögonkontakt mm?

    Det kan också vara så att han inte vill ha dig och ignorerar dina inviter. Han fattar alltså men vill inte ha dig. Utseende är inte allt. 
  • Anonym (gammaldags)
    Anonym (Disa) skrev 2024-02-18 10:11:53 följande:
    Vad har du försökt med?
    Killar kan vara ganska tröga ibland och man måste vara övertydlig med vissa. Har du visat tydligt vad du känner med ord? Eller bara handlingar som ögonkontakt mm?

    Det kan också vara så att han inte vill ha dig och ignorerar dina inviter. Han fattar alltså men vill inte ha dig. Utseende är inte allt. 
    Det är också vanligt att killar inbillar sig intresse, och gör bort sig. Bara för att hon är glad, social och trevlig så är hon inte intresserad.
  • Anonym (gammaldags)
    Anonym (Disa) skrev 2024-02-18 10:11:53 följande:
    Vad har du försökt med?
    Killar kan vara ganska tröga ibland och man måste vara övertydlig med vissa. Har du visat tydligt vad du känner med ord? Eller bara handlingar som ögonkontakt mm?

    Det kan också vara så att han inte vill ha dig och ignorerar dina inviter. Han fattar alltså men vill inte ha dig. Utseende är inte allt. 
    Ögonkontakt? Är det intresse det? Alla tittar ju. Eller ska man blunda om man inte är intresserad?
  • Anonym (Disa)
    Anonym (gammaldags) skrev 2024-02-18 10:13:28 följande:
    Det är också vanligt att killar inbillar sig intresse, och gör bort sig. Bara för att hon är glad, social och trevlig så är hon inte intresserad.
    Så är det ju förstås. Men i det faller är hon ju intresserad. 

    Det kan ju vara just därför också, killen har tidigare inbillat sig att kvinnor är intresserade och gjort bort sig och tror därför nu att hon inte är intresserad utan bara trevlig, social etc.
    Tidigare erfarenheter och självförtroende spelar in här. Dåligt självförtroende gör att killar kan missa att någon faktiskt flörtar med dem.  
  • Anonym (gammaldags)
    Anonym (Disa) skrev 2024-02-18 10:19:45 följande:
    Så är det ju förstås. Men i det faller är hon ju intresserad. 

    Det kan ju vara just därför också, killen har tidigare inbillat sig att kvinnor är intresserade och gjort bort sig och tror därför nu att hon inte är intresserad utan bara trevlig, social etc.
    Tidigare erfarenheter och självförtroende spelar in här. Dåligt självförtroende gör att killar kan missa att någon faktiskt flörtar med dem.  
    Och kvinnor tycker det är avtändande med män som har dåligt självförtroende och som inte vågar ta för sig.
  • Anonym (Disa)
    Anonym (gammaldags) skrev 2024-02-18 10:14:29 följande:
    Ögonkontakt? Är det intresse det? Alla tittar ju. Eller ska man blunda om man inte är intresserad?
    Längre ögonkontakt än normalt är ett tecken på intresse. Att skilja mellan normal ögonkontakt frön flörtande är säkert inte alltid så lätt för vissa. 
  • Anonym (gammaldags)
    Anonym (Disa) skrev 2024-02-18 10:23:38 följande:
    Längre ögonkontakt än normalt är ett tecken på intresse. Att skilja mellan normal ögonkontakt frön flörtande är säkert inte alltid så lätt för vissa. 
    Jag ser folk på stan som stirrar. De är intresserade alltså? Sett kvinnor på ICA som tittat på mig och ler, följer mig med blicken. Jag hade halva inne där alltså. Kvinnor jag jobbat med har sett mig länge i ögonen utan att säga nåt när vi sitter mitt emot varandra. De fantiserade nog om barnförbjudna saker.
Svar på tråden Jag måste ha honom