• Anonym (Louise)

    Kille som hör av sig efter lång tystnad

    Lång historia kort, vi sågs ett tag och hade sex, dagen efter tackade jag för en fin natt och visade att jag gärna skille ses igen. Han skiftade helt i sin ton mot mig, blev sval, och han svarade då att han inte mådde så bra i sig själv och ville dra sig undan men att jag var jättefin. Lågt, tänkte jag, och slogs av hur han totalt lurat mig med vilken sorts person han var, fick ett väldigt fint och äkta intryck av honom men kunde inte annat än att önska honom välmående och hejdå.
    Nu har det gått några månader av total tystnad och jag har inte tänkt mer än att han var en engångskille. Så skrev han igår och undrade om jag ville ses, att han nådde bättre nu och har jobbat med sig själv. Först blev jag smickrad och glad men nu tänker jag att han mest är ute efter sex igen och inte hittade nåt bättre. Hur avgör jag?
  • Svar på tråden Kille som hör av sig efter lång tystnad
  • Lyse52

    Han kunde ju kännt av hur van velat ha det mycket tidigare i min mening än några månader senare. Då är han nog förmodligen ute efter sex. Eller så får du själv se vad han är ute efter, eller fråga om han är redo för att fästa sig☺️

  • Bergegardh

    Träffa honom men ha inte sex med honom. Om han är ute efter sex kommer hans tålamod att försvinna med honom.

  • Anonym (bullshit)
    Anonym (Louise) skrev 2024-02-18 21:25:11 följande:
     Så skrev han igår och undrade om jag ville ses, att han nådde bättre nu och har jobbat med sig själv. 
    Svenskar är allmänt extremt jobbiga med sin självcentrerade retorik omkring sitt mående och sina intyganden omkring hur mycket dom jobbar med sig själva. 

    Och det blir bara värre med denna patetiska retorik eftersom det tydligen finns något i vårat lutheranska arv, som gör att vi lättare accepterar sån bullshit.
  • Anonym (Ligga)

    Läst exakt samma för ett par veckor sedan, så undrar om han har hört av sig ytterligare en gång nu? Så två gånger?

    Precis som du är jag ytterst tveksam. Hinner man jobba så mycket på sig själv på så kort tid? Och varför dejtade han förra gången om han inte mådde bra nog att göra det? Nej, jag gissar att han vill ligga.

  • Anonym (Lol)

    Han vill ha lite ny bekräftelse och ett ligg, sen kommer han bli förvirrad och försvinna ännu en gång. Finns många av den typen

  • Tecum

    Få frågor är så lätta att lösa! Du träffar honom igen men har inte sex. Om han undrar varför säger du bara som det är, att du kände dig utnyttjad och övergiven förra gången. Är han en vettig kille accepterar han och inser sin del i det. Om inte, då vet du!

  • Anonym (jaha)
    Tecum skrev 2024-02-19 11:05:36 följande:

    Få frågor är så lätta att lösa! Du träffar honom igen men har inte sex. Om han undrar varför säger du bara som det är, att du kände dig utnyttjad och övergiven förra gången. Är han en vettig kille accepterar han och inser sin del i det. Om inte, då vet du!


    Varför ska hon öht slösa bort sin tid på en snubbe som bara hör av sig när pungen börjar kännas full?

    Visst hon får kanske svar på sin fråga men har ju ändå slösat bort tid och energi på en idiot. Är det inte bättre att bara skita i det?
  • Anonym (jaha)
    Bergegardh skrev 2024-02-18 21:49:41 följande:

    Träffa honom men ha inte sex med honom. Om han är ute efter sex kommer hans tålamod att försvinna med honom.


    Och utsätta sig för hans manipulation igen?

    Det är ju uppenbart att TS inte är speciellt stark av sig, de flesta tjejer hade ju bett en sån snubbe dra åt h**** utan att blinka, men det inte hon utan hon blir osäker och börjar vackla så fort han hör av sig. Är det verkligen en sån bra idé att öht utsätta sig för en sån manipulativ snubbe när man är så svag?
Svar på tråden Kille som hör av sig efter lång tystnad