• Anonym (Lovergirl)

Min älskare vill ha mer

Har hamnat i ett litet dilemma.
    Haft ett förhållande med en gift man i några år. 
    Enbart för sex, aldrig några känslor inblandade.
    Valde en gift man just för att jag inte vill ha något annat än bara sex.
    Vi har haft det jättebra tills för några veckor sedan då han ville träffas och prata. 
    Han säger att han fått känslor för mig och vill skiljas.
    Jag är tydlig och har alltid varit tydlig med att jag inte vill ha ett förhållande med honom.
    Nu hotar han med att berätta allt för frun, som är i den yttre bekantskapskretsen. 
    Jag vet att jag får skylla mig själv och bryr mig egentlige  inte om hon vet  men jag vill absolut inte att han skiljer sig och tror att han ska ha ett förhållande med mig.

• Svar på tråden Min älskare vill ha mer
  • Anonym (Grötfest)

Så får du bara säga

"Okej, gör du det då, men tyvärr blir det nog rätt jobbigt för oss båda två".

Man kan aldrig räkna bort den risken när man spelar dubbelt, men det är ju lite komiskt att han tror att det skulle övertyga dig om att bli ihop med honom.

• Anonym (Lovergirl)

Har sagt liknande men han lyssnar inte. Säger att han är beredd att offra allt för att få mig. 
    Har sagt att jag skiter i om han är gift eller ej 
    Vill att vi ska fortsätta att ses och ligga med varandra men inget mer. 
    Sexet är toppen men jag vill fortsätta vara singel och ses när det passar.

• klyban

Om du bara ser sexet och ingen relation, så låt dig inte bli utpressad och stå på dig.
    Och kanske det får konsekvenser, men kan inte det bli en större konsekvens att bli utpressad in i ett förhållande du inte ens vill ha?

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (Älskarinna)

Bryt med honom, det finns fler män att leka med.

• Tecum

Var tuff tillbaka, säg tydligt att du inte vill ha en relation med honom och att om han skiljer sig så bryter du.

• Anonym (Lovergirl)

Fast det är inte lätt att hitta någon ny lika bra när man bor i en lite mindre stad. 
    Lätt att hitta grisar som vill utnyttja en.
    Så svårt att hitta nån man verkligen klickar med.

• klyban
    Anonym (Lovergirl) skrev 2024-02-27 22:17:30 följande:

Fast det är inte lätt att hitta någon ny lika bra när man bor i en lite mindre stad. 
    Lätt att hitta grisar som vill utnyttja en.
    Så svårt att hitta nån man verkligen klickar med.

Rent krasst är det du som gör också, och samtidigt med KK sex/älskare/älskarinnor så är det ett gemensam överenskommelse att utnyttja varandras kön för skön sexstunder.

Men som du säger, det är svårt och hitta någon man klickar med.
    Men vad är det viktiga, sex eller förhållande?
    För du kommer stöta på detta igen helt säkerligen och att du träffar på en man som vill ha mer än bara sex.

Men vik aldrig för utpressning, för gör man det en gång i en relation, så blir det snabbt två, tre, fyra osv... som man blir utpressad på diverse sätt.
    Och det vill du inte vara med om det lovar jag dig.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (Tjej)

vad är de med alla egoistiska människor nuförtiden?? Tänker du nånsin på att han är en gris som är otrogen mot sin fru O vad de skulle göra mot henne?

• Anonym (Älskarinna)
    Anonym (Tjej) skrev 2024-02-28 07:56:11 följande:

vad är de med alla egoistiska människor nuförtiden?? Tänker du nånsin på att han är en gris som är otrogen mot sin fru O vad de skulle göra mot henne?

I lägen som detta så tänker man inte på frun, nej.
    Hade hon ansträngt sig lite och bjudit på sig själv så hade mannen kanske inte sökt spänning och härlig lek på annat håll.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Älskarinna) skrev 2024-02-28 09:14:53 följande:
    I lägen som detta så tänker man inte på frun, nej.
    Hade hon ansträngt sig lite och bjudit på sig själv så hade mannen kanske inte sökt spänning och härlig lek på annat håll.
    Det är inte alltid så. Ibland är mån helt enkelt svin. Och är man missnöjd så bryter man upp o letar en mer passande person
Svar på tråden Min älskare vill ha mer