Anonym (Jag vet, men ingen annan) skrev 2024-04-05 09:49:29 följande:
Jag förstår nog inte riktigt?
Men menar du att om jag låter bli att svara på ett off topic inlägg så förvandlas det inlägget plötsligt till On topic?
Jag har inget problem att utan omsvep erkänna att jag varit off topic i mina svar på vissa inlägg.
Men jag kan utge ett löfte att inte vara off om den som skriver först håller sig on topic, för då blir mitt svar på inlägget självfallet on topic.
Tror du att du kan få samma löfte från de andra medlemmarna?
Det är andra som försöker bortförklara och försvara att de på något sätt skulle ha gjort rätt när de har varit OT. Jag avstår från sådana pinsamma bortförklaringar.
Även du finner anledning skriva här och påpekar att mina svar varit fel (i o m detta väljer du själv gå off topic...) medan du har valt att inte skriva något till andra som varit helt off topic i sina inlägg.
Jag förstår det så att ditt ensidiga val präglas av att du inte gillar det jag skriver, medan du gillar det de skriver som går helt off topic.
Och därför tar du ställning och du väljer att ensidigt kritisera just mig.
Låt oss alla respektera TS, trådstarten och ämnet.
I så fall lovar jag också att göra det.
Precis som hon tjatar om att vissa inte svarar på frågor, men de som skriver inlägg hon gillar bryr hon sig inte om de inte svarat på någon fråga