• Anonym (Lycklig)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Så många trådar om otrohet. Så få positiva.
    Därför startar jag den positiva tråden.
    Intro: Äktenskap 20 år. Tonåringar. Sex 3-4 gånger / månad. Vaniljsex. Missionären. Trötthet/ vill inte/ ont i huvudet/ ont överallt/ mkt på arbetet....etc etc
    Långa diskussioner....korta diskussioner...inga diskussioner.
    Då bestämde jag mig; ut på Victoria Milan. Första dagen noterar jag en dam några år yngre än mig. Lunch. Ett synnerligen trevligt samtal. Humor och intelligens. Middag ngn dag senare. Den oskyldiga kyssen efteråt.
    En vecka senare träffas vi för en promenad. Det hela slutar med ett hett samlag mot ett träd.
    Sen dess (2020-) träffas vi några gånger i månaden. Allt från 1-2 timmar till hela nätter på resor som länkas ihop. Vi gör saker som jag aldrig har upplevt hemma.
    Vi har en tydlighet att vi endast är KKs. Vi går hem till våra respektive och lever vidare. Tillfredsställda och lyckliga. Man har bara ett liv.

Berätta om era positiva upplevelser.

Alla moralpikar undanbedes.

• Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden
  • Anonym (Lycklig)
    Anonym (Kåt fru) skrev 2025-06-18 08:46:19 följande:
    Jobbigt att vara utan sex hela semester. Skulle jag aldrig klara.
    Det är orsaken till att jag tillbringar luncher på ett hotell tid till annan.
  • Anonym (Dubbla kakor)

Inledde semestern med en träff. Längesen, vi betedde oss som några som inte fått mat på en vecka och sen får en buffé.

Han:Jag tycker synd om hela världen som inte får uppleva dig.

Det är svårt att inte känna sig smickrad då.

• Thymallus

Söker själv lite spänning i vardagen, när man inte får den uppmärksamhet hemma.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • falO007
    Anonym (Mia) skrev 2025-07-25 00:05:11 följande:

Har pojkvän men träffar gifta mogna män för härlig sex utan krav. Jag mår bra av detta och männen mår bra av detta. Jag är helt enkelt väldigt mycket gladare och piggare efter en träff med någon av mina mogna älskare och det gör livet trevligare även för min pojkvän även om hant inte vet varför jag är extra kåt och glad vissa dagar. 

Förstår att det inte är ett kontaktforum. Men såg denna tråd och testade ändå. 

Jag tror att mitt välmående skulle också bli bättre som du skriver att du blir. 

• Anonym (M)
    falO007 skrev 2025-07-25 00:10:34 följande:

Förstår att det inte är ett kontaktforum. Men såg denna tråd och testade ändå. 

Jag tror att mitt välmående skulle också bli bättre som du skriver att du blir. 

Du får hoppas din partner skaffar sig en älskare. Då kommer hen hem glad och nyknullad och då blir ditt liv också bättre. Win-win. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kåt fru)
    Anonym (Mia) skrev 2025-07-25 01:20:01 följande:
    Man vet aldrig vad som händer med sina sexuella preferenser. Delar dock preferensen för potenta och välutrustade män, Min pojkvän är trevlig på många sätt men välutrustad det kan man inte kalla honom. 

Skulle egentligen vilja att han fick se mig med en välutrustad äldre man men har ännu inte vågat berätta om mina fantasier på det området. 
    Älskar också detta! Har också preferensen äldre män men höga krav på att man kan prestera med bra potens. Inte alla äldre klarar det, men guldkornen finns....

Och så får dom väl se till att använda de piller som tack och lov finns! En vältränad silverräv med bra potens, finns det något bättre?? Blir nästan sugen nu....Skrattande
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kåt fru)
    Anonym (BBW) skrev 2025-07-29 12:43:08 följande:
    En klassiker. Gubben kallar det för helgspecial.
    Eller "extra allt" CoolTungan ute
Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden