• LokaCrush

Vad tycker tjejer om cross dressing?

Ställer frågan till tjejerna här. Vad tycker ni om en man i trosor, bh, kjol, klänning osv? Cross dressing generellt. Alla tankar/erfarenheter välkomnas att delas.

• Svar på tråden Vad tycker tjejer om cross dressing?
  • Anonym (Yuy)

Varför skulle man tycka nåt speciellt om det.
    Vill man leva ut som crossdresser är der väl bra att man vågar göra det, eller?
    Vad tycker du?

• Anonym (Beror på)

Det beror på, jag hade absolut inte gillat om min sambo gjorde det, men precis alla andra män i världen får gärna crossdressa hur mycket de vill.

Dock får jag låna hans kläder och "crossdressa" på det sättet, men inte vice versa.

• Anonym (Notforme)

Inga problem om en kompis är cross dresser. Är inte intresserad av en partner i kvinnokläder (är kvinna själv). Visade min man intresse för detta skulle jag inte sluta älska honom men det skulle vara avtändande sexuellt för mig.

• Anonym (Jadu)

Jag är hetero kvinna. Om min man hade börjat klä sig i kvinnokläder är det någonting jag absolut INTE hade uppskattat. Det är ingenting för mig faktiskt. Jag vill ha min man manlig och sexig, det hade blivit alldeles för avtändande för mig. Hade gjort slut för oss bådas skull. Jag hade inte tvingat honom till att sluta klä sig så heller.

Men däremot bryr jag mig inte om andra män klär sig så. Verkligen inte. Det har ingenting med mig att göra, inget som påverkar mig. Bryr mig inte ens om mina manliga vänner klädde sig så.

• Anonym (Jo men)

Har inget emot det. Folk klär sig som de vill. Skulle dock aldrig attraheras av det och om min man gjorde det, så skulle jag lämna faktiskt. Skulle bli så avtänd att det inte kan repareras.

• Anonym (Nyfiken)
    LokaCrush skrev 2024-03-03 19:02:33 följande:
    Vad tycker tjejer om cross dressing?

Ställer frågan till tjejerna här. Vad tycker ni om en man i trosor, bh, kjol, klänning osv? Cross dressing generellt. Alla tankar/erfarenheter välkomnas att delas.

Jag är man och tycker det är trevligt att ibland bära vackra feminina kläder och skor mm.

Tyvärr är det inte ovanligt om du ger uttryck för ett sånt intresse här på Familjeliv att du kommer utsättas för otrevliga och ibland också kränkande inlägg om personer som inte alls tycker om det du gillar. 

Naturligtvis ha är de rätt att uttrycka sin ståndpunkt om saken men självklart inte utrycka sig kränkande mot dig men det får du alltså räkna med här på Familjeliv. 
    Du har lyckligtvis inte fått några såna inlägg i den här tråden som du startat, men däremot helt andra respektfulla inlägg med ett innehåll som du kanske förväntat dig.

Lycka till med ditt intresse!
  • Anonym (Jadu)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2024-03-03 19:45:33 följande:
    Jag är man och tycker det är trevligt att ibland bära vackra feminina kläder och skor mm.

Tyvärr är det inte ovanligt om du ger uttryck för ett sånt intresse här på Familjeliv att du kommer utsättas för otrevliga och ibland också kränkande inlägg om personer som inte alls tycker om det du gillar. 

Naturligtvis ha är de rätt att uttrycka sin ståndpunkt om saken men självklart inte utrycka sig kränkande mot dig men det får du alltså räkna med här på Familjeliv. 
    Du har lyckligtvis inte fått några såna inlägg i den här tråden som du startat, men däremot helt andra respektfulla inlägg med ett innehåll som du kanske förväntat dig.

Lycka till med ditt intresse!
    Nyfiken fråga, är du homosexuell eller bisexuell? :) eller transsexuell? Dömer absolut inte.
  • LokaCrush

Okej. Många svar på kort tid. Jag vill bara förtydliga att de behöver inte vara på heltid, kan vara för en kväll bara om så är fallet. Själv har jag väldigt lite erfarenhet av de och de är väl inget jag strävar efter att uppnå. Nyfiken på vad andra tycker om det bara. Verkar vara som så att de flesta tjejer hittills vill att män ska vara manligt klädd (inte att förväxla med manlighet, de är något annat tycker iallafall jag).

• Anonym (Jessie)

Jag bryr mig ytterst lite om hur andra människor klär sig. Det enda som skulle uppröra eller besvära mig är hakkors eller liknande symboler. Eller om personen inte har några kläder alls. I övrigt tycker jag att alla bör klä sig som de känner sig fina och bekväma i. Om det till exempel handlar om en man som känner sig snygg i kläder från damavdelningen - kör bara kör! Gör din grej.

Vad man sedan finner attraktivt på ett personligt plan, är förstås en annan sak. Jag både tror och hoppas att jag inte skulle ha några problem alls med att min man klädde sig i damkläder- och skor, om han ville ha det. Smink likaså.

Däremot skulle jag kanske föredra att det är jag av oss två som bär högklackat och snygga trosor och behå i sängen. Just för att jag är en heterosexuell kvinna och inte går igång på feminint laddade saker.

Men ville han absolut ha det, ja då skulle jag givetvis åtminstone vara villig att ge det ett försök.

Svar på tråden Vad tycker tjejer om cross dressing?