Inlägg från: Anonym (Jo men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jo men)

Vad tycker tjejer om cross dressing?

Har inget emot det. Folk klär sig som de vill. Skulle dock aldrig attraheras av det och om min man gjorde det, så skulle jag lämna faktiskt. Skulle bli så avtänd att det inte kan repareras.

• Anonym (Jo men)
    LokaCrush skrev 2024-03-03 19:50:20 följande:

Okej. Många svar på kort tid. Jag vill bara förtydliga att de behöver inte vara på heltid, kan vara för en kväll bara om så är fallet. Själv har jag väldigt lite erfarenhet av de och de är väl inget jag strävar efter att uppnå. Nyfiken på vad andra tycker om det bara. Verkar vara som så att de flesta tjejer hittills vill att män ska vara manligt klädd (inte att förväxla med manlighet, de är något annat tycker iallafall jag).

Det skulle inte ha någon som helst betydelse för mig. Tror den bilden skulle vara omöjlig att sudda bort ur medvetandet. Om det räckt med en kväll måste det väl gå att helt avstå från, eller?
  • Anonym (Jo men)
    Anonym (origo) skrev 2024-03-03 22:14:25 följande:

En vanlig cis-man gör nog klokt att inte outta något omkring sina crossdress tendenser för sin partner om det inte är absolut nödvändigt. Oavsett hur lgbtq+-certificerad denne är, är det en sak att vifta med en pride-flagga i största allmänhet och en helt annan att behöva konfronteras med någon av dessa bokstäver hos sin partner.

Är det konstigt tycker du? Jag är till exempel även för religionsfrihet, men vill inte ha en relation med en relgiös person. Måste man vilja vara tillsammans med personen för att få tycka att han eller hon ska behandlas rättvist?
Svar på tråden Vad tycker tjejer om cross dressing?