Vad tycker tjejer om cross dressing?
Ställer frågan till tjejerna här. Vad tycker ni om en man i trosor, bh, kjol, klänning osv? Cross dressing generellt. Alla tankar/erfarenheter välkomnas att delas.
Ställer frågan till tjejerna här. Vad tycker ni om en man i trosor, bh, kjol, klänning osv? Cross dressing generellt. Alla tankar/erfarenheter välkomnas att delas.
Kvinna, tycker det är en märklig företeelse precis som allt annat nu där många är förvirrade över könstillhörighet osv. Ingen populär åsikt, det vet jag. Har alltid varit öppensinnad men tycker allt gått för långt. Upplever att många tycker så men det är väldigt tabu att kritisera, Tror att om ett antal år kommer sånt här klassas under personlighetsstörningar. Hade min man haft sånt här för sig hade det blivit hejdå.
Okej. Många svar på kort tid. Jag vill bara förtydliga att de behöver inte vara på heltid, kan vara för en kväll bara om så är fallet. Själv har jag väldigt lite erfarenhet av de och de är väl inget jag strävar efter att uppnå. Nyfiken på vad andra tycker om det bara. Verkar vara som så att de flesta tjejer hittills vill att män ska vara manligt klädd (inte att förväxla med manlighet, de är något annat tycker iallafall jag).
Absolut nej om det är någon jag har en relation med. Helt ok om det är en vän eller någon i bekantskapskretsen. Dock har jag sjukt svårt för transor som ser så där jäkla patetiska ut. Som bara slänger på sig en kjol och en peruk. Halvt utsmetad läppstift och sedan ska man ta dem på allvar. Lyfter på hatten och går vidare då.
En vanlig cis-man gör nog klokt att inte outta något omkring sina crossdress tendenser för sin partner om det inte är absolut nödvändigt. Oavsett hur lgbtq+-certificerad denne är, är det en sak att vifta med en pride-flagga i största allmänhet och en helt annan att behöva konfronteras med någon av dessa bokstäver hos sin partner.
En vanlig cis-man gör nog klokt att inte outta något omkring sina crossdress tendenser för sin partner om det inte är absolut nödvändigt. Oavsett hur lgbtq+-certificerad denne är, är det en sak att vifta med en pride-flagga i största allmänhet och en helt annan att behöva konfronteras med någon av dessa bokstäver hos sin partner.
Har någon annan än mig lite dubbelmoral i detta? :) Jag kan ta på mig min sambos kläder utan problem, ok jag är XS han är XXL eller ibland XXXL så de sitter inte snyggt, men t-shirts, skjortor, strumpor ja lite allt möjligt kan jag "låna".
Men jag hade inte gillat om han lånade mina, och inte bara för att de hade gått sönder utan det hade känts fel och väldigt skumt med.
Har någon annan än mig lite dubbelmoral i detta? :) Jag kan ta på mig min sambos kläder utan problem, ok jag är XS han är XXL eller ibland XXXL så de sitter inte snyggt, men t-shirts, skjortor, strumpor ja lite allt möjligt kan jag "låna".
Men jag hade inte gillat om han lånade mina, och inte bara för att de hade gått sönder utan det hade känts fel och väldigt skumt med.
Jag är hetero kvinna. Om min man hade börjat klä sig i kvinnokläder är det någonting jag absolut INTE hade uppskattat. Det är ingenting för mig faktiskt. Jag vill ha min man manlig och sexig, det hade blivit alldeles för avtändande för mig. Hade gjort slut för oss bådas skull. Jag hade inte tvingat honom till att sluta klä sig så heller.
Men däremot bryr jag mig inte om andra män klär sig så. Verkligen inte. Det har ingenting med mig att göra, inget som påverkar mig. Bryr mig inte ens om mina manliga vänner klädde sig så.
Folk får väl klä sig som de vill men det är sjukt fult och oattraktivt. Samt att man undrar - Vem fasen tar på sig en bh för nöjes skull??? Det är ju ett stöd för bysten! Alternativt att det ser lite snyggare ut bh om man har en estetiskt osmickrande byst. Känns knepigt att klä sig i ett sånt extremt obekvämt plagg för nöjes skull! Jag kan ha min sambos boxerkalsonger för att det är bekvämt! Skulle vilja höra hans reaktion av att bära string i satin....
Kvinna, tycker det är en märklig företeelse precis som allt annat nu där många är förvirrade över könstillhörighet osv. Ingen populär åsikt, det vet jag. Har alltid varit öppensinnad men tycker allt gått för långt. Upplever att många tycker så men det är väldigt tabu att kritisera, Tror att om ett antal år kommer sånt här klassas under personlighetsstörningar. Hade min man haft sånt här för sig hade det blivit hejdå.
Folk får väl klä sig som de vill men det är sjukt fult och oattraktivt. Samt att man undrar - Vem fasen tar på sig en bh för nöjes skull??? Det är ju ett stöd för bysten! Alternativt att det ser lite snyggare ut bh om man har en estetiskt osmickrande byst. Känns knepigt att klä sig i ett sånt extremt obekvämt plagg för nöjes skull! Jag kan ha min sambos boxerkalsonger för att det är bekvämt! Skulle vilja höra hans reaktion av att bära string i satin....
Skulle INTE uppskatta om min man klädde sig så. Det är en otrolig turn off för mig men om andra män vill ha kvinnokläder är det fritt fram. Det behöver jag inte bry mig om.
Detta kan ju låta konstigt med tanke på att min man är bisexuell och har sex med män. Det stör mig inte alls. Han är bara intresserad av sexet. Inga känslor, kel eller kyssar med män.
Vi har även haft trekanter med män som satt på oss båda och jag blir galet upphetsad av att se honom med en kuk i munnen eller röven. Att "dela" en kuk med min man är underbart!
Nej tack till smaklös klädsel.