Inlägg från: Anonym (Nyfiken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken)

Vad tycker tjejer om cross dressing?

LokaCrush skrev 2024-03-03 19:02:33 följande:
    Vad tycker tjejer om cross dressing?

Ställer frågan till tjejerna här. Vad tycker ni om en man i trosor, bh, kjol, klänning osv? Cross dressing generellt. Alla tankar/erfarenheter välkomnas att delas.

Jag är man och tycker det är trevligt att ibland bära vackra feminina kläder och skor mm.

Tyvärr är det inte ovanligt om du ger uttryck för ett sånt intresse här på Familjeliv att du kommer utsättas för otrevliga och ibland också kränkande inlägg om personer som inte alls tycker om det du gillar. 

Naturligtvis ha är de rätt att uttrycka sin ståndpunkt om saken men självklart inte utrycka sig kränkande mot dig men det får du alltså räkna med här på Familjeliv. 
    Du har lyckligtvis inte fått några såna inlägg i den här tråden som du startat, men däremot helt andra respektfulla inlägg med ett innehåll som du kanske förväntat dig.

Lycka till med ditt intresse!
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Jadu) skrev 2024-03-03 19:48:41 följande:
    Nyfiken fråga, är du homosexuell eller bisexuell? :) eller transsexuell? Dömer absolut inte.
    Hej!

Trevligt med nyfikenhet.
    Jag är en synnerligen heterosexuell man, skulle väl beskriva mig som en tämligen maskulin person som är synnerligen trygg i min sexualitet.

Jag tycker som sagt att det ibland är lockande att bära feminina kläder. Det handlar om material, passformen, estetiken, känslan osv. Jag är helt ointresserad av att gå in i en annan roll med smink, hår etc. För min del handlar det enbart om beundran av själva plaggen.

Detta har ingen som helst koppling till homosexualitet, bisexualitet eller transsexualitet.
    Inte heller transvetism som många som jag uppfattar handlar ofta att gå in i annan roll och ofta har ett alterego med feminint namn etc. Inte heller drag som är en showform/ konstform.

Slå gärna upp begreppen!

Tack för att du frågade. Hoppas du får en fortsatt fin kväll.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Beror på) skrev 2024-03-03 22:21:34 följande:

Har någon annan än mig lite dubbelmoral i detta? :) Jag kan ta på mig min sambos kläder utan problem, ok jag är XS han är XXL eller ibland XXXL så de sitter inte snyggt, men t-shirts, skjortor, strumpor ja lite allt möjligt kan jag "låna".

Men jag hade inte gillat om han lånade mina, och inte bara för att de hade gått sönder utan det hade känts fel och väldigt skumt med.

Intressant iakttagelse och jag tror att det stämmer väldigt väl.
    Jag tror absolut inte du är ensam om att agera och tänka som du gör.
    Kul att du reflekterar över det,  blir spännande och se om det kommer fler funderingar här i tråden kring saken! 

/ Man
Svar på tråden Vad tycker tjejer om cross dressing?