• Anonym (Strindberg)

Noveller - hur?

Använder ni erotiska noveller i sexlivet? Hur?

Lyssnar tillsammans på ljudnoveller?
    Läser för varandra?
    Läser tillsammans?

Annat?

• Svar på tråden Noveller - hur?
  • Anonym (Man)

Jag läser gärna sexnoveller. Min fru är totalt ointresserad av allt som har med sex eller erotik att göra. 

• Anonym (jag)

Jag läser sexnoveller. Min man blir generad av sexnoveller, så det är väl den enda "litteratur" vi inte diskuterar eller delar.

• Eurydike

Jag tycker inte om att läsa random sexnoveller. Det är lika upphetsande som att dammsuga för mig. Att skriva sexnoveller, däremot, är min grej. Då skriver jag novellerna/fantasierna till någon som jag har lärt känna väl och har kemi med. Om mannen blir upphetsad av det jag skriver så skriver jag ännu fler noveller/fantasier. Min belöning är att läsa om hur upphetsad mannen blir av mina fantasier 🔥

• Anonym (Inte amatörnoveller)

Ärligt talat så är det flesta noveller som är hemmagjorda riktigt usla. Försökt att söka efter något som kan ge lite pirr men de är så dåliga både till handling och stilistik att man bara gråter.

• Lazzi
    Eurydike skrev 2024-03-04 17:59:03 följande:

Jag tycker inte om att läsa random sexnoveller. Det är lika upphetsande som att dammsuga för mig. Att skriva sexnoveller, däremot, är min grej. Då skriver jag novellerna/fantasierna till någon som jag har lärt känna väl och har kemi med. Om mannen blir upphetsad av det jag skriver så skriver jag ännu fler noveller/fantasier. Min belöning är att läsa om hur upphetsad mannen blir av mina fantasier 🔥

Skriv gärna en novell till mig 
  • Tecum
    Eurydike skrev 2024-03-04 17:59:03 följande:

De flesta sexnoveller är dåliga, tafflig handling, upprepningar, tjatigt och ingen nerv. Jag brukar säga att 90% är skit, 8% är läsbara och 2% bra. Men det är svårt att skriva bra sexnoveller, jag har skrivit några som blivit uppskattade och de är fullt läsbara. Fast själva sexet är så svårt att variera, det blir gärna ungefär samma.

Din metod är nog bättre, att skriva till någon man känner där man vet vad denne går igång på. Brukar du lägga ut dem på nätet?
  • Eurydike
    Lazzi skrev 2024-03-04 19:27:40 följande:
    Skriv gärna en novell till mig 
    Just nu är det tyvärr händerna på täcket och nytta före nöje som gäller. Jag måste arbeta och om jag skulle hinna skriva en sexnovell så skulle den bara bestå av tre ord: in, ut, slut 🥺
Svar på tråden Noveller - hur?