Noveller - hur?
Använder ni erotiska noveller i sexlivet? Hur?
Lyssnar tillsammans på ljudnoveller?
Läser för varandra?
Läser tillsammans?
Annat?
Använder ni erotiska noveller i sexlivet? Hur?
Lyssnar tillsammans på ljudnoveller?
Läser för varandra?
Läser tillsammans?
Annat?
Jag läser gärna sexnoveller. Min fru är totalt ointresserad av allt som har med sex eller erotik att göra.
Jag läser sexnoveller. Min man blir generad av sexnoveller, så det är väl den enda "litteratur" vi inte diskuterar eller delar.
Jag skriver egna.
Läser själv.
Läser själv
Jag tycker inte om att läsa random sexnoveller. Det är lika upphetsande som att dammsuga för mig. Att skriva sexnoveller, däremot, är min grej. Då skriver jag novellerna/fantasierna till någon som jag har lärt känna väl och har kemi med. Om mannen blir upphetsad av det jag skriver så skriver jag ännu fler noveller/fantasier. Min belöning är att läsa om hur upphetsad mannen blir av mina fantasier 🔥
Ärligt talat så är det flesta noveller som är hemmagjorda riktigt usla. Försökt att söka efter något som kan ge lite pirr men de är så dåliga både till handling och stilistik att man bara gråter.
Jag tycker inte om att läsa random sexnoveller. Det är lika upphetsande som att dammsuga för mig. Att skriva sexnoveller, däremot, är min grej. Då skriver jag novellerna/fantasierna till någon som jag har lärt känna väl och har kemi med. Om mannen blir upphetsad av det jag skriver så skriver jag ännu fler noveller/fantasier. Min belöning är att läsa om hur upphetsad mannen blir av mina fantasier 🔥