• Anonym (Yolo)

Hur gå vidare?

Är sedan 24år tillsammans med en kvinna och har två barn som båda är utflugna..för att göra en historia kort så har jag träffat en ny och vill skilja mig..tog upp det här om kvällen vilket inte gick så bra..hela hennes värld rasade..Hatar verkligen att såra..hur går jag vidare?vår dotter kommer ta det ännu värre..ska jag ge upp nått jag vill för att inte såra de som ska vara närmast?Vem vinner på det?
    Vet ju redan svaret egentligen men hur gör man sånt här? 

• Svar på tråden Hur gå vidare?
  • Anonym (Yolo)

Ja det är fult skitfult men det händer..är inte stolt alls..men har känt den andra i 9är på ett vänskapligt plan och nej kan inte rå för detta..jo det kan jag såklart men vill inte..vill ha så kul som jag har med henne..på heltid men jag kommer inte komma dit känns det som ..kommer fega ur med följden att jag blir olycklig men en del andra mår bra..lugnt och skönt

• Anonym (Yolo)

Så sant som de är sagt..frun vet om att vi den,nya och jag, har en nära relation och känner henne väl då de jobbar i samma enhet..hon har faktiskt sagt nån gång att vi passar så bra ihop att hon inte skulle stå i vägen om vi fastnade för varann..Men likförbannat är det så jäkla svårt att ta steget fullt ut..och nej jag inte varit otrogen mot min fru fysikt..såklart jag varit lycklig nån gång där i början och såklart går det över förr eller senare för de flesta..Känns som vi levt via barnen och vi har gjort massor genom åren med de.

• Anonym (Yolo)
    Anonym (Haha) skrev 2024-03-06 09:45:13 följande:

*vill inte såra* - Är otrogen 

Logiken verkar inte existera...

Jodå logiken existerar och vet att jag sårar hejvilt..men det jag menade var att jag hatar att såra vid ev separation och rädd att jag kommer att inte gå vidare pga rädsla för hur det påverkar alla andra..blir fel hur jag än gör känns det som
Svar på tråden Hur gå vidare?