• Anonym (Wander)

Fontänorgasm

Hej,
    Har träffat en kvinna, vi träffas och fikar och det slutar alltid med sex. Vid alla tillfällen utom en gång har hon fått fontänorgasm. Har aldrig varit med om den frekvensen tidigare. 

Jag tänker att det inte är sååååå vanligt, eller?

• Svar på tråden Fontänorgasm
  • Anonym (Anonym)

Ne. Det är inte sååå vanligt :)
    Jag har aldrig fått det. Vet inte ens hur eller vad de kvinnor gör. Sen gillar jag inte så mycket vätska så det gör inget att jag inte får det. Men skönt för de som gillar det :)

• Anonym (Jaha)

Ytterligare en fontän-tråd som kommer att urarta i huruvida det är urin eller inte....

• NHult

Onekligen otroligt upphetsande, ser det inte ut som urin, känns inte som urin, luktar inte urin, och smakar inte urin. Så är det inte urin ;)

Bloggar lite här på FL
  • Anonym (Ja)

Jag får ibland om jag blir pullad på ett speciellt sätt. Inte vid sex. Tror det är för fingrarna kan trycka emot på ett annat sätt.
    Men oavsett vad, så är det en vätska som kommer direkt från urinröret. Det kommer alltså INTE från slidan som vissa män fått för sig haha..
    Så även fast vätskan inte är enbart urin, så innehåller vätskan definitivt lite urin ändå. 

• Anonym (Jossan)

Inte jättevanligt utifrån de män jag träffat. Själv vill jag helst inte ha det, allra helst inte med en ny partner. Upplever att det blir sån hysteri runt det så allt sexuellt innebär att killen lystet och ivrigt försöker frammana det igen, och glömmer bort mig typ, och är så sjukt trött på det. Hade helst velat avveckla den förmågan på mig själv, eller turen att träffa en partner som inte bryr sig så mycket om det och fattar att det inte innebär monsterorgasmer alltid. Jag föredrar kyssar, smek och sug på brösten före intensivt och maniskt fitt-masserande alla dagar i veckan.

• Anonym (Ja)
    Anonym (Jossan) skrev 2024-03-08 07:53:56 följande:

Inte jättevanligt utifrån de män jag träffat. Själv vill jag helst inte ha det, allra helst inte med en ny partner. Upplever att det blir sån hysteri runt det så allt sexuellt innebär att killen lystet och ivrigt försöker frammana det igen, och glömmer bort mig typ, och är så sjukt trött på det. Hade helst velat avveckla den förmågan på mig själv, eller turen att träffa en partner som inte bryr sig så mycket om det och fattar att det inte innebär monsterorgasmer alltid. Jag föredrar kyssar, smek och sug på brösten före intensivt och maniskt fitt-masserande alla dagar i veckan.

Jag håller med. Det liksom blir sån otroligt besatthet kring att pulla, det görs ofta alldeles för fort och våldsamt också. Avtändande helt ärligt.
    Ska någon pulla mig så vill jag att det görs med ömhet och helst smeka klittan, inte fingrar I vagina.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Gg) skrev 2024-03-08 07:50:04 följande:
    Fingrarna in, dra handflatan mot klittan och gör en lätt liten kom hit rörelse emot sig.
    This is the way!

Mitt senaste ex fick i princip alltid fontän... även om jag tillfredsställde henne på annat sätt. Var en liten överraskning första gången, då jag gav henne oralsex. Flört
  • Anonym (Ja)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-03-08 08:24:00 följande:
    This is the way!

Mitt senaste ex fick i princip alltid fontän... även om jag tillfredsställde henne på annat sätt. Var en liten överraskning första gången, då jag gav henne oralsex. // Flört
    Härligt att få vätska i ansiktet och munnen som sprutar ut från hennes urinrör! 
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Ja) skrev 2024-03-08 15:21:34 följande:
    Härligt att få vätska i ansiktet och munnen som sprutar ut från hennes urinrör! 
    Så underbart härlligt!!! Hjärta
  • Anonym (ABC)
    Anonym (Gg) skrev 2024-03-08 15:27:28 följande:
    Sex ska inte vara rent och propert. Det ska vara kladdigt!
    Nja
Svar på tråden Fontänorgasm