• Anonym (the one)

    Jag blir så nervös

    Jag bir så nervös när jag är i närheten av min crush jag vågar ej snacka med han. Är det ett tecken. Alla andra tjejer kan snacka med han utom jag fast han är jätte snygg. det är konstigt

  • Svar på tråden Jag blir så nervös
  • Anonym (ABC)

    Vanligt i början, pirrigt, nervöst och härligt, så är både för killar och tjejerGlad

  • Anonym (Hehe)

    Herregud vad jag gjorde bort mig runt min sambo innan det blev vi. Jag minns alla skumma konversationer jag hade med henne och hur jävla stela saker jag kunde säga! Hahaha!

    Det tillhör det här med att vara nykär! Det är lite charmen i det hela med att vara nervös ;)

  • Anonym (Uppträde)
    Anonym (ABC) skrev 2024-03-07 21:04:33 följande:

    Vanligt i början, pirrigt, nervöst och härligt, så är både för killar och tjejerGlad


    Anonym (Hehe) skrev 2024-03-07 22:27:09 följande:

    Herregud vad jag gjorde bort mig runt min sambo innan det blev vi. Jag minns alla skumma konversationer jag hade med henne och hur jävla stela saker jag kunde säga! Hahaha!

    Det tillhör det här med att vara nykär! Det är lite charmen i det hela med att vara nervös ;)



    Jo... många tjejer tycker att det är omanligt och avtändande om en kille är nervös.
  • Anonym (Uppträde)
    Anonym (ABC) skrev 2024-03-07 21:04:33 följande:

    Vanligt i början, pirrigt, nervöst och härligt, så är både för killar och tjejerGlad


    Anonym (Hehe) skrev 2024-03-07 22:27:09 följande:

    Herregud vad jag gjorde bort mig runt min sambo innan det blev vi. Jag minns alla skumma konversationer jag hade med henne och hur jävla stela saker jag kunde säga! Hahaha!

    Det tillhör det här med att vara nykär! Det är lite charmen i det hela med att vara nervös ;)



    Ja... för tjejer är det ok att vara nervösa. Det är bara charmigt och de är inte okvinnliga.
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (Uppträde) skrev 2024-03-07 22:38:15 följande:
    Anonym (Hehe) skrev 2024-03-07 22:27:09 följande:

    Herregud vad jag gjorde bort mig runt min sambo innan det blev vi. Jag minns alla skumma konversationer jag hade med henne och hur jävla stela saker jag kunde säga! Hahaha!

    Det tillhör det här med att vara nykär! Det är lite charmen i det hela med att vara nervös ;)



    Jo... många tjejer tycker att det är omanligt och avtändande om en kille är nervös.
    Och hur lyckades jag få min sambo då om jag nu var så avtändande för att jag var nervös?
  • Anonym (Uppträde)
    Anonym (Hehe) skrev 2024-03-08 02:29:26 följande:
    Och hur lyckades jag få min sambo då om jag nu var så avtändande för att jag var nervös?
    Många tjejer som säger det till killar, gör undantag när det är killar de vill ha.
  • Anonym (Hn)
    Anonym (Uppträde) skrev 2024-03-07 22:38:15 följande:
    Anonym (Hehe) skrev 2024-03-07 22:27:09 följande:

    Herregud vad jag gjorde bort mig runt min sambo innan det blev vi. Jag minns alla skumma konversationer jag hade med henne och hur jävla stela saker jag kunde säga! Hahaha!

    Det tillhör det här med att vara nykär! Det är lite charmen i det hela med att vara nervös ;)



    Jo... många tjejer tycker att det är omanligt och avtändande om en kille är nervös.
    Det är inte sant. Det beror helt och hållet på hur killen beter sig när han är nervös dock. Jag har träffat och dejtat killar som varit nervösa och jag har aldrig tyckt det varit avtändande. Men om killen skulle vara så nervös att han blir helt knäpptyst, inte vågar kolla mig i ögonen, inte vågar ta för sig, inte vågar ens prata med mig, DÅ skulle jag också tycka det var avtändande.
    Jag tycker en kille som är nervös kring mig är charmigt! 
  • Anonym (Uppträde)
    Anonym (Hn) skrev 2024-03-08 07:28:27 följande:
    Det är inte sant. Det beror helt och hållet på hur killen beter sig när han är nervös dock. Jag har träffat och dejtat killar som varit nervösa och jag har aldrig tyckt det varit avtändande. Men om killen skulle vara så nervös att han blir helt knäpptyst, inte vågar kolla mig i ögonen, inte vågar ta för sig, inte vågar ens prata med mig, DÅ skulle jag också tycka det var avtändande.
    Jag tycker en kille som är nervös kring mig är charmigt! 
    Jo, det är sant. Har själv erfarenhet av det. Jag har varit nervös, men inte SÅ nervös, som du beskriver det. Det är oftast jag som vågat, som bjudit ut tjejer.
    Men det räcker att man pratar med nån tjej man känner och säger att man är nervös när man ska på ny dejt. Då är det avtändande och omanligt. Flera sa det. De som sa det, tyckte att killen ska ta första steget. Själva så vågade de inte. Och när de träffade killar så var det gulligt att han var blyg och nervös.
  • Anonym (Uppträde)
    Anonym (Hn) skrev 2024-03-08 07:28:27 följande:
    Det är inte sant. Det beror helt och hållet på hur killen beter sig när han är nervös dock. Jag har träffat och dejtat killar som varit nervösa och jag har aldrig tyckt det varit avtändande. Men om killen skulle vara så nervös att han blir helt knäpptyst, inte vågar kolla mig i ögonen, inte vågar ta för sig, inte vågar ens prata med mig, DÅ skulle jag också tycka det var avtändande.
    Jag tycker en kille som är nervös kring mig är charmigt! 
    Vad menar du med att våga ta för sig? 
  • Anonym (Hn)
    Anonym (Uppträde) skrev 2024-03-08 07:36:05 följande:
    Vad menar du med att våga ta för sig? 
    Jag, som många andra tjejer, vill att killen tar första steget. Första steget till kram, kyss. Hålla upp dörren, dra ut stolen. Förslå promenad, föreslå nästa dejt, ja men liksom ta initiativ.
    Kan bara tala om för mig själv dock! Jag tycker att det är charmigt och sexigt när killen vågar ta för sig. Blir lite tråkigt och avtändande om killen är för rädd/nervös.
  • Anonym (Hn)
    Anonym (Uppträde) skrev 2024-03-08 07:31:52 följande:
    Jo, det är sant. Har själv erfarenhet av det. Jag har varit nervös, men inte SÅ nervös, som du beskriver det. Det är oftast jag som vågat, som bjudit ut tjejer.
    Men det räcker att man pratar med nån tjej man känner och säger att man är nervös när man ska på ny dejt. Då är det avtändande och omanligt. Flera sa det. De som sa det, tyckte att killen ska ta första steget. Själva så vågade de inte. Och när de träffade killar så var det gulligt att han var blyg och nervös.
    Okej har aldrig hört att det skulle vara omanligt att bara vara nervös. Som sagt beror det på hur man beter sig. Det är inte så sexigt att dejta en man som är för nervös. Det är många tjejer som vill att killen tar första steget.
  • Anonym (Uppträde)
    Anonym (Hn) skrev 2024-03-08 07:57:12 följande:
    Jag, som många andra tjejer, vill att killen tar första steget. Första steget till kram, kyss. Hålla upp dörren, dra ut stolen. Förslå promenad, föreslå nästa dejt, ja men liksom ta initiativ.
    Kan bara tala om för mig själv dock! Jag tycker att det är charmigt och sexigt när killen vågar ta för sig. Blir lite tråkigt och avtändande om killen är för rädd/nervös.
    Ja, det verkar vanligt att tjejen vill att killen ska ta de initiativen. Jag har själv svårt med det, och säkert missat en del chanser. Jag har varit rädd att vara för på, att bli avvisad. Jag som många andra män tycker det är tråkigt att allt ska hänga på oss. 
  • Anonym (Uppträde)
    Anonym (Hn) skrev 2024-03-08 07:59:19 följande:
    Okej har aldrig hört att det skulle vara omanligt att bara vara nervös. Som sagt beror det på hur man beter sig. Det är inte så sexigt att dejta en man som är för nervös. Det är många tjejer som vill att killen tar första steget.
    Det har jag hört, eftersom tjejer sa det. Ändå var det jag som tog initiativ.
  • Anonym (Uppträde)
    Anonym (Hn) skrev 2024-03-08 07:57:12 följande:
    Jag, som många andra tjejer, vill att killen tar första steget. Första steget till kram, kyss. Hålla upp dörren, dra ut stolen. Förslå promenad, föreslå nästa dejt, ja men liksom ta initiativ.
    Kan bara tala om för mig själv dock! Jag tycker att det är charmigt och sexigt när killen vågar ta för sig. Blir lite tråkigt och avtändande om killen är för rädd/nervös.
    Ändå så skriver du att många andra tjejer också vill det.
Svar på tråden Jag blir så nervös