• Anonym (Gymrumpan)

    Män ska vara i bra form

    Gick du också på det, att män ska träna, ha snygga muskler, vara i bra form, ha bra kondis, bra flås, män ska gå till gymmet, osv?

  • Svar på tråden Män ska vara i bra form
  • Anonym (Ängla)

    Jag har aldrig brytt mig om sånt. Insidan är mycket viktigare. 

  • Anonym (Gymrumpan)
    Anonym (Ängla) skrev 2024-03-11 08:27:40 följande:

    Jag har aldrig brytt mig om sånt. Insidan är mycket viktigare. 


    Är du man eller kvinna?

    Jag har hört kvinnor säga det. De sa andra saker också.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (F)

    Om all tid som läggs på det här ämnet på FL lades i gymmet eller i löpspåret istället skulle du vara vältränad

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Anonymt)

    Gick på? Det är ju sant. Iallafall för de män som vill ha en kvinna som är i form.
    Då måste man själv leva upp till samma standard. Tränande kvinnor anstränger sig inte att hålla sig snygga för lata soffpotatisar till män. 

  • Postman

    Har aldrig varit en träningsfanatiker och har aldrig brytt mig om vad kvinnor vill ha. Viktigast för mig är att jag är tillfreds med mig själv och min vardag. 

  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym (Gymrumpan) skrev 2024-03-11 08:32:31 följande:
    Jag har hört kvinnor säga det. De sa andra saker också.
    Du menar inte detta?! De hade alltså mer än en mening i sin vokabulär? 

    Det kanske är något att ta efter istället för att starta trådar om exakt samma tragg hela tiden, när det ändå inte existerar ett svar som man blir nöjd med?
  • Anonym (KID)
    Anonym (Gymrumpan) skrev 2024-03-11 08:22:13 följande:
    Män ska vara i bra form

    Gick du också på det, att män ska träna, ha snygga muskler, vara i bra form, ha bra kondis, bra flås, män ska gå till gymmet, osv?


    Gick på och gick på. Har insett att om jag håller mig i form och tränar regelbundet så orkar jag mer, mår bättre. Som positiv bieffekt blir det mer uppmärksamhet från tjejer.
  • Anonym (Anonymt)
    Anonym (KID) skrev 2024-03-11 10:54:14 följande:
    Gick på och gick på. Har insett att om jag håller mig i form och tränar regelbundet så orkar jag mer, mår bättre. Som positiv bieffekt blir det mer uppmärksamhet från tjejer.
    De flesta människor med klarhet i skallen inser att träning gör en gott på alla sätt, så länge den utförs med moderation och inte överdrivs.

    Folk som inte tränar försöker ofta hitta på ursäkter för sin lättja som ex. att de klarar sig lika bra utan och är lika snygga med sin otränade, överviktiga kropp, trots att de innerst inne förstår att sanningen är en helt annan. 
Svar på tråden Män ska vara i bra form