Robinson 2024 Vår
I kväll börjar en ny säsong av Robinson, här pratar vi stort och smått om programmet😀
Väl mött😀
OBS
Inga spoilers
I kväll börjar en ny säsong av Robinson, här pratar vi stort och smått om programmet😀
Väl mött😀
OBS
Inga spoilers

Håller med.
ja, tävlingarna är så mycket bättre och mer påkostade 😊
Jag har börjat titta på tv 4 play Robinson Australia som börjat på nytt.
Måste säga att deras tävlingar går inte ens att jämföra i närheten av Sveriges Robinson. Tävlingarna i Sveriges Robinson är mesiga.
Sen kör Robinson Australia pristävling, amulett tävling och Robinson tävling allt i samma program varje gång. Örådet är också varje gång.
Toppen program att titta på.
Var också inne på att kika på det, har sett nån säsong tidigare, minns att det var mycket mer amuletter gömda på ön mm.
Men började se the Island på SVT istället. Bara överlevnad, inga tävlingar, de äter bara det de själva hittar och fångar, och måste skaffa vatten själva.
Håller med.
ja, tävlingarna är så mycket bättre och mer påkostade 😊
Var också inne på att kika på det, har sett nån säsong tidigare, minns att det var mycket mer amuletter gömda på ön mm.
Men började se the Island på SVT istället. Bara överlevnad, inga tävlingar, de äter bara det de själva hittar och fångar, och måste skaffa vatten själva.
Alex vann på Gränslandet och fick komma in i Robinson. Synd att inte också Marc fick följa med.
Jag tycker att båda är värda det.
Ursäkta min dåliga franska. Men fy fan att Pål vann. vill ha ut honom och Rooble
Jag har som vanligt blivit spoilad på facebook så jag visste hur det skulle gå på Gränslandet.
Alex vann på Gränslandet och fick komma in i Robinson. Synd att inte också Marc fick följa med.
Jag tycker att båda är värda det.
Ursäkta min dåliga franska. Men fy fan att Pål vann. vill ha ut honom och Rooble