• Nandez

Robinson 2024 Vår

I kväll börjar en ny säsong av Robinson, här pratar vi stort och smått om programmet😀

Väl mött😀

OBS
    Inga spoilers 

• Svar på tråden Robinson 2024 Vår
  • Anonym (Usch)
    Jhannis skrev 2024-05-14 20:18:21 följande:
    Var ett klipp i FB där han berättade om sig idag. Förstår han bättre nu och tror att han säger allt från hjärtat, inte för att kamerorna är framme.

Jag har mina favoriter Alexander, Markus, Simone och Alma.

Okej det låter ju bra! 

ja samma här. Alma verkar redig och bra. 

• Anonym (Usch)
    Jhannis skrev 2024-05-14 20:23:50 följande:
    Kan vara så att han vill att tjejerna ska gilla honom efter att han gav sin mat till dem. Och att han även vill kolla läget på resten av deltagarna med hjälp av förhoppningsvis Simone som han redan känner. Hoppas att han även ser hur Robble och Pål fungerar vid lägret och att Markus kan prata med han att det två ska ut . 
    Ja! Min högsta önskan är att Pål och Rooble åker ut. Så otrevliga och svåra att ha att göra med. Förstår inte att det ska vara så svårt att bete sig
  • Jhannis
    Anonym (Usch) skrev 2024-05-14 20:28:54 följande:

Okej det låter ju bra! 

ja samma här. Alma verkar redig och bra. 

Alma är bra och hon kom närmare Pelle, men sen vet jag inte om hon vill ha ut Pål. Hoppas att hon vill det i alla fall.

Simone har som varit i bakgrunden, men hon verkar vara en reko tjej.

Det två andra tjejerna och klart Zayra kan jag inte med
  • Jhannis
    Anonym (Usch) skrev 2024-05-14 20:30:04 följande:
    Ja! Min högsta önskan är att Pål och Rooble åker ut. Så otrevliga och svåra att ha att göra med. Förstår inte att det ska vara så svårt att bete sig
    Precis håller med. Robble ska prata för alla vid en diskussion, men tål inte kritik.
    Pål tror att han kan göra som han vill.
  • molly50
    Anonym (Usch) skrev 2024-05-14 20:07:51 följande:
    Ja, förstår inte varför dom håller på så, det är som att dom tycker det är kul 
    Ja,precis. Nej,jag fattar inte heller.
  • molly50
    Anonym (Usch) skrev 2024-05-14 20:08:27 följande:
    Tycker exakt likadant! Men gillar Simone också. 
    Ja,hon är väl ok.
  • molly50
    Anonym (Usch) skrev 2024-05-14 20:10:32 följande:
    Haha undrar hur Zayra skulle reagera om inte hon blir vald, hon är ju så barnslig. Riktigt irriterad på hrnne
    Ja,det lär väl bli tjafsigt igen.

Ja,det är samma här. Fattar inte vad hon ens gör där när hon ändå inte vill tävla elller hjälpa till eller nå´t.
    Men priserna,de ska hon ha.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-05-14 20:14:39 följande:
    Långsint, ältare så får man inte vänner. Hon kunde vara lite ödmjuk och hjälpsam.
    Ja,precis.
  • Anonym (Om)

Jag måste säga att Pål för mig är underhållande men jag får sitta i tv soffan o titta på honom.  När han satt på pålen o sa typ att sanden/stranden är hans hem.  O så ego så hade nog retat gallfeber om man varit på plats.  Alex hoppas jag tar hem skiten. Just nu ut med Simone o Zayra eller vad hon nu heter.  Yes 

• molly50

Alex gav alltså bort sin middag till tjejerna.
    Tur den inte gick till Pål eller Rooble,i alla fall.

De fick en tacomiddag. 

Svar på tråden Robinson 2024 Vår