Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Robinson 2024 Vår

Vissa förnäma människor borde inte söka sig till Robinson....Det luktar alltid vid vatten så att börja påstå att folk skitit precis vid matplatsen är dumt.

• Jhannis
    Nandez skrev 2024-04-30 19:48:10 följande:

Dålig stil av Pål att strunta i gruppens överenskommelse 

Håller med...Och bra att Mark vågade säga vad han tyckte.
  • Jhannis

Fy fan rent ut sagt hur kan man ta in Robble nu när han är ute fy fy fy fan

• Jhannis

Det verkar som att produktionen har sina favoriter och med alla medel försöker rädda dessa.....Väljer Pål att ta tillbaka Robble då slutar jag  titta på Robinson.

• Jhannis
    Nandez skrev 2024-04-30 20:00:10 följande:
    Eller hur men Pål verkade vilja det
    Alltså här har produktionen ett finger med i spelet.
  • Jhannis
    Anonym (Usch) skrev 2024-04-30 20:47:44 följande:

Ursäkta men jag tycker att Rooble borde blivit straffad för att han sparkade iväg den där eldgrejen. Någon hade kunnat blivit skadad. han visade sin verkliga person där när han exploderade sådär. Omoget. 

Håller med dig.
  • Jhannis
    Anonym (Usch) skrev 2024-05-01 14:59:47 följande:
    Ja. Hoppas de använder immunitetsförgöraren som Qi har mot Pål, tycker faktiskt inte han är värd att vinna Robinson. 
    Jag hoppas att Pål åker ut direkt han inte har immuniteten kvar. Han är girig.

Finns några till som jag hoppas åker ut.
  • Jhannis

Alltså jag är så less på att produktionen har sina favoriter som dem ger flera chanser att få stanna kvar. Många har åkt till Gränslandet när dem röstats ut eller blivit sist på en tävling, MEN inte har dessa fått chansen att komma in utan att ha tävlat sig in....Jag är riktigt förbannat att Robble fick komma tillbaka trots att Anders sa att den som blir sist åker ut till Gränslandet......Nej gillar inte sånt här.

Robble och Pål ska ut helt ut från Robinson. fy 17

• Jhannis

Jag tycker att det är ren mobbning mot det andra deltagarna som hamnat på Gränslandet. Varför ska Robble få glida på en Räkmacka????

• Jhannis
    Maymom skrev 2024-05-01 21:46:14 följande:
    Samtidigt kan man ju helt förstå Pål att han hellre ser Rooble som motstånd än Mark, Mark är ju mycket svårare att slå i tävlingar.
    Det förstår jag också att Pål ville ha ut Mark, men det jag inte förstår att när Robbe var sist i tävlingen skulle få en chans att komma in igen utan att tävla sig in. Då borde alla andra också få chansen utan att hamna på Gränslandet. För mig känns det som att produktionen favoriserar vissa delatgare.
Svar på tråden Robinson 2024 Vår