Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2024 Vår

Bra att Ci fick tillbaka sin immunitet och att den andra är ogiltig men lamt av Anders att inte ryta till

Så fula dom är nu de andra

• Nandez
    molly50 skrev 2024-04-01 22:08:33 följande:
    Ja,precis. Det var ju det.
    Ja, det var det verkligen
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-04-02 23:05:25 följande:
    Jag tycker det är fult att kalla någon tjockis eller nåt annat elakt. Tänk på vad du skriver.
    Ja, utseendet är onödigt att kommentera. Har inget med programmet att göra
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-04-02 23:16:36 följande:

Hej alla vänner här på tråden Hjärta Jag har varit på resa hemåt i 2 dagar, kom hem i kväll vid 21.00 så det enda jag orkat är att jag tittat på gårdagens och dagens Robinson på play. Har försökt läsa era kommentarer, men är för trött att svara på allas kommentarer....

Jag kommer att jobba denna vecka ännu så vet inte hur mycket jag kan vara här på tråden, men från och med nästa vecka är jag ensam igen.

Man skriver när man har tid, ork och möjlighet😀
  • Nandez
    Anonya skrev 2024-04-02 23:46:08 följande:

Oj, vad mycket det hänt de senaste dagarna i Robinson.

Jag undrar varför de röstade ut Pål och inte Fredrik. Ogillar Fredriks och Roobles fulspel väldigt mycket. De är så dryga och malliga också. 

Lika mycket ogillar jag att några av tjejerna snodde Cis immunitet. Bra att hon fick en ny och den gamla inte kan användas av den som stal den. Jag önskar att Anders varit hårdare mot dem, inte bara sagt att det inte är roligt att ta något från andras privata ägodelar. Charlotta, Simone och Olivia - var det fler än de som var med på det? 

Intressant sätt att skapa nya lag. Markus var mycket skicklig förhandlare. Han fick Charlotta precis dit han ville innan hon började genomskåda honom. Jag tycker inte det var fulspel, utan skicklig taktik. Lars tyckte ju att han bara sett till att bli av med dem som ville ha ut honom och bara tänkte på sig själv, men Charlotta valde ju också dem hon ville ha. "då måste ni ta Ci också", det är så otrevligt, som när klassens populäraste skulle välja lag i idrotten först. Så jobbigt det måste vara för Ci att se vad de säger om henne. Även för andra, tex när Alma ser att Charlotta helt kallt ljög om att Markus absolut ville ha henne. 

Jag har från och med nu ett favoritlag. Fredrik, Rooble, Charlotta, Olivia och Simone som spelar sånt fulspel att jag inte tycker det borde vara tillåtet och är mycket nedlåtande mot andra, de är nu alla i samma lag. Undrar hur det ska bli där? Det andra laget är därmed mitt favoritlag. 

Ja det hände en hel del, bra att det rörs om i grytan. Håller med dig
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-04-03 21:27:16 följande:

Så skönt att Lag Syd vann ikväll.
    Charlotta och Fredrik verkade sätta jaget framför laget.

Ja, det var det och dom gjorde det överlägset. Fredrik och co. var så kaxiga före tävlingen
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-04-04 00:30:29 följande:
    Håller med dig att Charlotta och Fredrik verkar sätta jaget före laget.
    Japp, dom två och Rooble. Dom är ganska dryga och kaxiga
    molly50 skrev 2024-04-04 12:29:42 följande:
    Ja,de verkar mest vilja visa sina muskler.
    Japp
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-04-04 14:54:45 följande:
    Ja,precis. Och sen skyllde Fredrik allt på Lars. Fast Simone var den som gav upp först.
    Så typiskt honom ,man blir inte förvånad direkt 
  • Nandez

Enligt tablån så kommer en konflikt att blossa upp i kvällens program 

Svar på tråden Robinson 2024 Vår