Robinson 2024 Vår
Bra att Ci fick tillbaka sin immunitet och att den andra är ogiltig men lamt av Anders att inte ryta till
Så fula dom är nu de andra
Bra att Ci fick tillbaka sin immunitet och att den andra är ogiltig men lamt av Anders att inte ryta till
Så fula dom är nu de andra
Hej alla vänner här på tråden Jag har varit på resa hemåt i 2 dagar, kom hem i kväll vid 21.00 så det enda jag orkat är att jag tittat på gårdagens och dagens Robinson på play. Har försökt läsa era kommentarer, men är för trött att svara på allas kommentarer....
Jag kommer att jobba denna vecka ännu så vet inte hur mycket jag kan vara här på tråden, men från och med nästa vecka är jag ensam igen.
Oj, vad mycket det hänt de senaste dagarna i Robinson.
Jag undrar varför de röstade ut Pål och inte Fredrik. Ogillar Fredriks och Roobles fulspel väldigt mycket. De är så dryga och malliga också.
Lika mycket ogillar jag att några av tjejerna snodde Cis immunitet. Bra att hon fick en ny och den gamla inte kan användas av den som stal den. Jag önskar att Anders varit hårdare mot dem, inte bara sagt att det inte är roligt att ta något från andras privata ägodelar. Charlotta, Simone och Olivia - var det fler än de som var med på det?
Intressant sätt att skapa nya lag. Markus var mycket skicklig förhandlare. Han fick Charlotta precis dit han ville innan hon började genomskåda honom. Jag tycker inte det var fulspel, utan skicklig taktik. Lars tyckte ju att han bara sett till att bli av med dem som ville ha ut honom och bara tänkte på sig själv, men Charlotta valde ju också dem hon ville ha. "då måste ni ta Ci också", det är så otrevligt, som när klassens populäraste skulle välja lag i idrotten först. Så jobbigt det måste vara för Ci att se vad de säger om henne. Även för andra, tex när Alma ser att Charlotta helt kallt ljög om att Markus absolut ville ha henne.
Jag har från och med nu ett favoritlag. Fredrik, Rooble, Charlotta, Olivia och Simone som spelar sånt fulspel att jag inte tycker det borde vara tillåtet och är mycket nedlåtande mot andra, de är nu alla i samma lag. Undrar hur det ska bli där? Det andra laget är därmed mitt favoritlag.
Så skönt att Lag Syd vann ikväll.
Charlotta och Fredrik verkade sätta jaget framför laget.
Enligt tablån så kommer en konflikt att blossa upp i kvällens program
Samspel och logik i Robinsontävlingen, spännande