Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2024 Vår

Jhannis skrev 2024-04-07 20:03:13 följande:
    Jag följer Gränslandet varje kväll och tycker det är bättre än Robinson då det inte blir massor av intriger. Däremot gillar jag inte Soraya eller vad hon heter som bara är med för skojs skull och inte för att tävla om vinsten.
    Hon är hemsk men annars så är det inget som händer, mest dötid
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-04-07 20:11:58 följande:
    Jag vet inte ens vad Zayera gör där.
    Hon säger att hon bara vill utmana sig själv och att det inte spelar någon roll om hon vinner eller förlorar.
    Så då tar hon ju platsen för någon annan som har som dröm att vara med i Robinson.
    Hon motsäger sig själv och beter sig mycket märkligt
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-04-07 20:17:27 följande:
    Ja jag håller med dig vad gör människan där??? Någon som haft en dröm sen liten att få komma till Robinson förlorar sin plats på grund av henne.
    Ja, fattar inte hur människan resonerar
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-04-07 20:35:17 följande:

Jag kommer att se Robinson i kväll på play då min dotter ringer mig i kväll så jag är inne lite senare här.

Okej😀
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-04-07 22:05:22 följande:

Det blev Alma som röstades ut.
    Synd att Zayera vann sin duell mot Pontus så hon blir kvar när Alma kommer till Gränslandet.

Förstår inte att dom inte röstade ut Marcus, det var han som gjorde att hans lag förlorade
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-04-07 23:46:46 följande:
    Ala kommer nog att få ut Zayera eller någon av killarna.
    Det hoppas jag verkligen att hon får ut henne
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-04-08 00:37:25 följande:
    Verkligen. Hoppas även att det som är på Gränslandet får uppgifter som det alltid har varit tidigare så dem får nåt att göra.
    Japp, nu gör dom ingenting
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-04-08 15:02:20 följande:
    De ser kanske Alma som svagare.
    Och misstag kan alla göra. Det är inget jag tycker att man ska röstas ut för.
    Marcus var klart svagast som förstörde för hela laget så att dom förlorade

Han verkar ju inte kunna göra upp eld heller som man såg och ingen annan verkade få försöka göra det
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-04-08 15:34:01 följande:
    Ja,jag vet inte. Jag tycker det var svårt att veta vem som skulle röstas ut då de var ett bra lag.
    Och det verkade de tycka själva också.
    Reagerade på att Marcus inte gav sig när dom andra sa till under tävlingen

Han sa ju själv att han var en stor orsak till att dom förlorade
  • Nandez

Zaeyra i Gränslandet blev så glad när hon vann över Pontus, hon som inte brydde sig sa hon. Hon är verkligen udda

Svar på tråden Robinson 2024 Vår