• Nandez

Robinson 2024 Vår

I kväll börjar en ny säsong av Robinson, här pratar vi stort och smått om programmet😀

Väl mött😀

OBS
    Inga spoilers 

• Svar på tråden Robinson 2024 Vår
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-03-31 22:01:18 följande:

Det blev Paul som röstades ut.

Vilka miner det blev hos grabbarna grus som trodde att dom hade spelat så smart och att Marcus skulle bli utröstad
  • Viket

Hoppas tjockis tjejen inser hur korkad hon framställs i tv rutan , och hon med extremt fula stora läpparna å halv tjockis är hon 🤮 dessa två hoppas jag åker ut rekari snabbt 

synd att H drog från gränsland, var min favorit året hon var med. Smart å vacker och tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna 

Året favorit är Hanna danemyr, sjukt vacker 😃
    henne vill ha se i finalen 

• Viket
    Nandez skrev 2024-04-01 12:44:13 följande:
    Vilka miner det blev hos grabbarna grus som trodde att dom hade spelat så smart och att Marcus skulle bli utröstad
    Ja de var skoj, allt kan hända räcker bara att en vänder sida, eller gör egen ny plan 
  • Nandez
    Beccus skrev 2024-03-31 22:06:50 följande:
    Ja, nåt borde gå att göra
    molly50 skrev 2024-03-31 22:00:59 följande:

Så dåligt av tjejerna att ta immuniteten från Ci och kasta iväg den.
    Även om Ci inte är en favorit för mig så tycker jag ändå inte att det är ok.
    Hoppas de får nå´n slags konsekvens för det där.

Tycker även rooble o Fredrik borde få konsekvenser snart om de fortsätter att lägga sig i tävlingarna. Duellen var extremt uppenbar 
    Anders borde ha reagerat när det var så otroligt uppenbart att dom la sig i duellen. Dåligt gjort av dom
  • molly50
    Nandez skrev 2024-04-01 12:07:10 följande:
    Ja, det lär visa sig. Han verkar inte ha de skarpaste knivarna i lådan
    Nej. Och det märks ju också på hans kommentarer på sociala medier.
  • molly50
    Nandez skrev 2024-04-01 12:18:05 följande:
    Det verkar vara som att det var någon som spoilade
    Ja,men det blev anmält.
  • molly50
    Nandez skrev 2024-04-01 12:36:21 följande:
    Det borde vara ett regelbrott och det verkar som dom får tillsägelse av Anders och att regelbrottet får konsekvenser, vilket jag tycker är bra
    Ja,det får ci hoppas att det får.
    Det är inte ok att göra så,oavsett vad man må tycka om en person.
  • molly50
    Nandez skrev 2024-04-01 12:44:13 följande:
    Ja,precis! Det var faktiskt lite kul att se. Skrattande
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-03-31 22:13:29 följande:
    Ja,det håller jag med om. De försöker ju medvetet att förstöra för de andra i laget för att de vill ha ut vissa.
    Det är inte heller ok.
    Det är uppenbart för dom andra nu vad dom håller på med och det blev dom varse i örådet 
  • Nandez
    Viket skrev 2024-04-01 12:47:51 följande:
    Ja de var skoj, allt kan hända räcker bara att en vänder sida, eller gör egen ny plan 
    Ja, det är bra när det rörs om i grytan
Svar på tråden Robinson 2024 Vår