• Nandez

Robinson 2024 Vår

I kväll börjar en ny säsong av Robinson, här pratar vi stort och smått om programmet😀

Väl mött😀

OBS
    Inga spoilers 

• Svar på tråden Robinson 2024 Vår
  • molly50
    Nandez skrev 2024-04-01 13:04:41 följande:
    Det är uppenbart för dom andra nu vad dom håller på med och det blev dom varse i örådet 
    Ja,men jag förstår inte varför de inte valde att rösta ut Fredrik. Rooble var ju immun.
    Men hade de röstat ut Fredrik så hade det kanske rörts om ännu mer i grytan.
  • molly50
    molly50 skrev 2024-04-01 13:15:43 följande:
    Ja,men jag förstår inte varför de inte valde att rösta ut Fredrik. Rooble var ju immun.
    Paul var visserligen skadad och kanske inte till så mycket användning i tävlingarna. Men ändå.
  • Viket

Han ville ha de starkaste laget 
    Var därför han bytte taktik, när han insåg om han hade immunitet så skulle en rösta på en stark spelare 

• Nandez
    molly50 skrev 2024-04-01 12:56:19 följande:
    Nej. Och det märks ju också på hans kommentarer på sociala medier.
    Okej, inte läst men hans kommentarer i programmet är inte så smarta
  • molly50
    Viket skrev 2024-04-01 13:19:30 följande:

Han ville ha de starkaste laget 
    Var därför han bytte taktik, när han insåg om han hade immunitet så skulle en rösta på en stark spelare 

Ja,så kanske det var.
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-04-01 12:57:09 följande:
    Ja,men det blev anmält.
    Jag vet, såg vem som spoilade också
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-04-01 12:58:05 följande:
    Ja,det får ci hoppas att det får.
    Det är inte ok att göra så,oavsett vad man må tycka om en person.
    Man såg i slutet av programmet att Anders kom till tjejernas strand för att prata med Simone, Charlotta med flera. Anderas sa något i stil med att det inte var ok att göra som dom hade gjort. Sen såg man en viss person gå bort från stranden 
  • Nandez
    Det håller jag med om och undrar varför dom ändrade sig från Frederik till Pål
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-04-01 13:16:16 följande:
    Paul var visserligen skadad och kanske inte till så mycket användning i tävlingarna. Men ändå.
    Pål är en del av Frederik och Robbles pakt så den försvagades nu. Roobles min när Pål fick röster var riktigt talande 
Svar på tråden Robinson 2024 Vår