• Nandez

Robinson 2024 Vår

I kväll börjar en ny säsong av Robinson, här pratar vi stort och smått om programmet😀

Väl mött😀

OBS
    Inga spoilers 

• Svar på tråden Robinson 2024 Vår
  • Nandez

Sitter och skrattar åt Z och hennes paddelkurs, hon lyssnar inte på Lars

• Nandez
    Jhannis skrev 2024-04-17 19:52:42 följande:

Lag Nord är JOBBIGA Z är den som är jobbigast

Så sant så😀
  • Jhannis

Z har blivit som en ledare när hon kom in på Robinson, hon som tidigare sagt att hon inte bryr sig om att vinna i tävlingar har vänt om sig som om hon nu är den enda som kommer att vinna  och vara lagledare.

Ganska less på alla som säger jag kan det här bäst Z en sådan.

I går var det Karin som öste med sina biceps. Jag har tränat mina biceps i 20 år och det sa hon nog tio gånger i samma tävling.

Rooble som hela tiden säger att jag är bra på allt

Finns det bara människor som säger sig vara jag, jag ,jag, jag.

Alltså ingen laganda.

• molly50
    Nandez skrev 2024-04-17 19:44:52 följande:
    Hon är en liten besserwisser, lyssnar inte gärna på vad någon annan har att säga
    Precis.
  • Maymom
    Nandez skrev 2024-04-17 19:52:21 följande:

Sitter och skrattar åt Z och hennes paddelkurs, hon lyssnar inte på Lars

Ja herregud. Framförallt så sa hon ju inte varför det han sa var fel. Hon hade ju kunnat säga att hans sätt blir som en broms och den vill man inte använda bara för att svänga lite, men däremot om man ska vända hela eller göra en skarp sväng. Men hon sa verkligen bara NEJ, så är det inte.

De är verkligen det svagare laget nu, med henne och Rooble i spetsen, 0 samarbete. Man förstår ju att Alma mfl inte orkar ta diskussionerna.
  • Nandez
    Maymom skrev 2024-04-18 05:16:14 följande:
    Ja herregud. Framförallt så sa hon ju inte varför det han sa var fel. Hon hade ju kunnat säga att hans sätt blir som en broms och den vill man inte använda bara för att svänga lite, men däremot om man ska vända hela eller göra en skarp sväng. Men hon sa verkligen bara NEJ, så är det inte.

De är verkligen det svagare laget nu, med henne och Rooble i spetsen, 0 samarbete. Man förstår ju att Alma mfl inte orkar ta diskussionerna.
    Precis så tycker jag också

Få se hur det gåt lag Nord om dom fixar att samarbeta
Svar på tråden Robinson 2024 Vår