• Nandez

Robinson 2024 Vår

I kväll börjar en ny säsong av Robinson, här pratar vi stort och smått om programmet😀

Väl mött😀

OBS
    Inga spoilers 

• Svar på tråden Robinson 2024 Vår
  • molly50
    Nandez skrev 2024-05-01 16:44:15 följande:
    Dålig stil att spoila
    Ja,verkligen. 
  • molly50
    Nandez skrev 2024-05-01 16:46:24 följande:
    Det kan lukta riktigt illa 
    Ja,det kan ju det.
  • Jhannis

Alltså jag är så less på att produktionen har sina favoriter som dem ger flera chanser att få stanna kvar. Många har åkt till Gränslandet när dem röstats ut eller blivit sist på en tävling, MEN inte har dessa fått chansen att komma in utan att ha tävlat sig in....Jag är riktigt förbannat att Robble fick komma tillbaka trots att Anders sa att den som blir sist åker ut till Gränslandet......Nej gillar inte sånt här.

Robble och Pål ska ut helt ut från Robinson. fy 17

• molly50
    Nandez skrev 2024-05-01 16:48:41 följande:
    Samma här, har också svårt för honom
    Ja,han är lite för mycket. 
  • molly50
    Nandez skrev 2024-05-01 16:50:34 följande:
    Hoppas att ni hade det trevligt😀
    Ja,det hade vi. Glad
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-05-01 19:46:19 följande:

Alltså jag är så less på att produktionen har sina favoriter som dem ger flera chanser att få stanna kvar. Många har åkt till Gränslandet när dem röstats ut eller blivit sist på en tävling, MEN inte har dessa fått chansen att komma in utan att ha tävlat sig in....Jag är riktigt förbannat att Robble fick komma tillbaka trots att Anders sa att den som blir sist åker ut till Gränslandet......Nej gillar inte sånt här.

Ja,jag kan bara hålla med. 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-05-01 19:46:19 följande:

Ja, det är så tråkigt och dumt
  • Jhannis

Jag tycker att det är ren mobbning mot det andra deltagarna som hamnat på Gränslandet. Varför ska Robble få glida på en Räkmacka????

Svar på tråden Robinson 2024 Vår