• Anonym (Finns)

    Finns de kvar?

    Finns det fortfarande killar i 20 och 30 års åldern som föredrar naturliga tjejer över botox och fillers besprutade?

  • Svar på tråden Finns de kvar?
  • Anonym (Ryan & Ryan)

    Finns det fortfarande tjejer 20-30 som föredrar killar som inte har kroppar som de har i Hollywood-filmer?

  • Anonym (Finns)
    Anonym (Ryan & Ryan) skrev 2024-03-25 06:36:23 följande:

    Finns det fortfarande tjejer 20-30 som föredrar killar som inte har kroppar som de har i Hollywood-filmer?


    Att träna är fortfarande naturligt. Nu pratar jag om det som inte är naturligt.
  • Anonym (Ryan & Ryan)
    Anonym (Finns) skrev 2024-03-25 06:58:54 följande:
    Att träna är fortfarande naturligt. Nu pratar jag om det som inte är naturligt.
    De flesta killar bör träna så de ser ut som skådisarna gör i filmer?
  • Anonym (Öppna ögeon)
    Anonym (Finns) skrev 2024-03-25 06:29:37 följande:
    Finns de kvar?

    Finns det fortfarande killar i 20 och 30 års åldern som föredrar naturliga tjejer över botox och fillers besprutade?


    Se dig om. Är det endst tjejer med botox och fillers som har pojkvänner som är i 20-30års åldern?
  • Anonym (Och)

    Och hur många killar som säger att de gillar naturliga tjejer kan se när en tjej gjort fillers och botox?
    En killkompis sa till mig att det är skitfult när tjejer gör naglarna, han insåg inte att jag gjort mina naglar då de var mer naturliga i färg och form.

  • Anonym (T)

    Botox tjejer duger att ligga med. Men aldrig i livet att jag vill inleda en relation med en sådan. 

  • Anonym (Jessica)

    Jag undrar detsamma! Efter att min kille sparat bilder på min plastikopererade vän med sillisar och fillers.  Det trodde jag aldrig 

  • Anonym (Jessica)
    Anonym (T) skrev 2024-03-25 11:12:46 följande:

    Botox tjejer duger att ligga med. Men aldrig i livet att jag vill inleda en relation med en sådan. 


    Jag har gjort botox i pannan då jag har en bekymmersrynka där. Folk brukar påtala att jag ser så arg ut. Det är inte kul. Men jag tror och hoppas att sådana fall är ett undantag även för dig.
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Och) skrev 2024-03-25 09:45:05 följande:

    Och hur många killar som säger att de gillar naturliga tjejer kan se när en tjej gjort fillers och botox?
    En killkompis sa till mig att det är skitfult när tjejer gör naglarna, han insåg inte att jag gjort mina naglar då de var mer naturliga i färg och form.


    Min erfarenhet är att de säger de gillar naturliga men så är de där och sliskar sig efter ens plastikopererade vänner ändå.
  • Anonym (T)
    Anonym (Jessica) skrev 2024-03-25 11:18:15 följande:
    Jag har gjort botox i pannan då jag har en bekymmersrynka där. Folk brukar påtala att jag ser så arg ut. Det är inte kul. Men jag tror och hoppas att sådana fall är ett undantag även för dig.
    Det finns absolut undantag om det är verkligen är befogat.
Svar på tråden Finns de kvar?