• Anonym (Yana)

    Vi hörs så lite mellan dejter. Är detta normalt?

    Vi har setts i snitt 8 gånger, oftast är det han som tar initiativet att ses. När vi är tillsammans är det underbart men när vi inte ses kan det gå 1-2 dagar innan han sms:ar mig. Enda undantaget är när jag skriver något som kräver svar snart typ "vill du göra XYZ på fredag?" Då får jag svar inom minuter.

    Som mest har han gått 3 dagar utan att messa, dock när han väl gör det är det långa sms om vad han gjort under dagarna vi inte hörts, många frågor och ofta bilder. 

    Han vet att jag söker seriöst och det gör han också. Har även sett att någon gång efter vår andra dejt gar han slutat vara aktiv på dejtingsajten.

    Aldrig varit med om att en kille inte sms:ar varje dag när det lett till relation, fast har å andra sidan inte varit med om denna sms-stil. Antingen har folk skrivit massor varje dag eller  ghostat. Har å andra sidan inte dejtat på många år( jag är 31 och han är 40 så kanske en generationsskillnad?)

    Hoppas någon har något klokt att säga om detta :) är lite orolig då jag börjar bli förälskad

  • Svar på tråden Vi hörs så lite mellan dejter. Är detta normalt?
  • Anonym (Fråga)

    Tror absolut det kan vara generationskillnad. Men fråga honom? Om ni båda är seriösa och du funderar på en framtid med honom så prata med varandra. Det är ju uppebarligen nått som gör dig fundersam. Osäkerhet förstör relationen. 

    "Du, jag funderar över en sak. Jag är van vid att man hörs varje dag, hur känner du?"

Svar på tråden Vi hörs så lite mellan dejter. Är detta normalt?