Inlägg från: Anonym (A) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A)

”Influenser” som lämnar sina barn på förskolan

Jag följer en sådan influenser. Barnet går hela dagar på fsk medan hon jobbar men även petar in träning, lunch-dejter, spa osv. Allt är inte samarbeten.
    Tänker inte så mycket om det för egen del men jag undrar ibland vad personalen på deras fsk tänker om saken.

• Anonym (A)
    En genuin fråga. Vem som helst kan väl peta in lunch-dejter och träning under dagen?

Jajjemen. Så även jag på lunchtimmen. Syftade till alla dessa skriverier om föräldrar som handlar innan de hämtar på fsk och tränar för den delen och det ska man inte få göra. Förskolepersonal som opponerar sig mot det. Lunchtimmen gör man väl vad tusan man vill med. Influencers gör dessa saker ganska stor del av dagen om man ska vara petig, men som sagt, för min del är det ingen stor sak. 
  • Anonym (A)

Jag räknade inte upp allt hon gör om dagarna som inte anses som jobb men det kanske jag skulle ha gjort. Sen drog jag det längre med alla som har vanliga yrken som handlar före hämtning och får skit av fsk för det som en parallell. Kanske blev rörigt.
    Återigen, detta berör inte mig personligen. Det var länge sen jag hade barn på fsk.

Svar på tråden ”Influenser” som lämnar sina barn på förskolan