• Anonym (Frökenproblem)

    Han har inte skrivit på 4 dagar, vad ska jag göra?

    Sågs i lördags, kysstes hejdå och han sa att vi "hörs och ses". Han brukar alltid hålla det han sagt men har ännu inte skrivit och nu skrev jag för en halvtimme sen och hoppas han svarar idag. Vi har setts åtta ggr och han har tagit de flesta av initiativen till att ses och skriva(jag har dock absolut inte varit passiv). Han har aldrig gått mer än 2 dagar utan att höra av sign och han är inaktiv på dejtingsajten vi möttes. 

    Har nån här varit med om liknande som slutat bra? Tycker så mycket om denna man :(  jag är 30 och han 37.

  • Svar på tråden Han har inte skrivit på 4 dagar, vad ska jag göra?
  • Ectea

    Vad som helst kan ha dykt upp.
    Hur brukar kontakten se ut? Långt mellan svar? Han kanske inväntar dig?

    Har han svarat nu?

  • Anonym (Frökenproblem)

    Extra: han brukar initiera ofta men skriver sällan på dagen, after 21 på kvällen när dottern lagt sig. Brukar då skriva långa meddelanden dock. Han initiera väl varannan dag ioftast om inte jag gjort det

  • Ectea
    Anonym (Frökenproblem) skrev 2024-03-27 17:25:07 följande:

    Extra: han brukar initiera ofta men skriver sällan på dagen, after 21 på kvällen när dottern lagt sig. Brukar då skriva långa meddelanden dock. Han initiera väl varannan dag ioftast om inte jag gjort det


    Då låter 4 dagar inte som någon kris!
  • Anonym (Frökenproblem)
    Ectea skrev 2024-03-27 17:33:03 följande:
    Då låter 4 dagar inte som någon kris!
    Hoppas du har rätt! Jag har inte dejtat mycket men känns som att de flesta sms:ar dagligen med den de är seriöst intresserade av. Men alla kanske är olika?
  • Ectea
    Anonym (Frökenproblem) skrev 2024-03-27 17:39:34 följande:
    Hoppas du har rätt! Jag har inte dejtat mycket men känns som att de flesta sms:ar dagligen med den de är seriöst intresserade av. Men alla kanske är olika?
    Jag tänker att man är olika och så länge det följer mönstret man haft från början så är det lugnt 
  • Friger
    Anonym (Frökenproblem) skrev 2024-03-27 17:39:34 följande:
    Hoppas du har rätt! Jag har inte dejtat mycket men känns som att de flesta sms:ar dagligen med den de är seriöst intresserade av. Men alla kanske är olika?
    Ja, jag är värdelös på sms. På kvällarna ibland kan jag vara för trött för att svara eller skriva.

    Han kan ju vara lika dan.
  • Anonym (Frökenproblem)
    Friger skrev 2024-03-27 18:56:23 följande:
    Ja, jag är värdelös på sms. På kvällarna ibland kan jag vara för trött för att svara eller skriva.

    Han kan ju vara lika dan.
    Även om det är nån du dejtar seriöst? Är ju annat med typ kompisar
  • Anonym (Mimmi Mus)
    Ectea skrev 2024-03-27 18:21:54 följande:
    Jag tänker att man är olika och så länge det följer mönstret man haft från början så är det lugnt 
    Fast han följer ju inte mönstret nu. Det har gått fyra dagar. Annars har det enligt ts inte gått längre än två.
Svar på tråden Han har inte skrivit på 4 dagar, vad ska jag göra?