• Anonym (LillaLina)

    Pojkvännen reser bort i Påsk med exet och barnen

    Som rubriken lyder, de har alla år firat Påsk på hotell tillsammans med en grupp vänner (som fortfarande alla är par)
    och ska nu i år även göra det - för barnens Skull för de tycker alltid att det är så roligt.
    De är jätteosams ständigt så tror inte att de kommer bli de två igen?men jag har varit tillsammans med denna man 8 månader nu och känner att jag blir behandlad som en jävla dörrmatta.
    jul, nyår, födelsedagar ska firas tillsammans eftersom det är första av allt sedan separationen..

    Jag har själv barn och aldrig gjort som dem, har dock bjudit in mitt ex med ny fru till mig på jul osv
    Funderar på att dra mig ur detta nu, han säger att han älskar mig men överreagerar jag?

  • Svar på tråden Pojkvännen reser bort i Påsk med exet och barnen
  • Anonym (LillaLina)
    Anonym (M) skrev 2024-03-27 20:32:35 följande:

    Ja, du överreagerar. 


    Så vilken roll ska jag ha i hans liv när han fortsätter att leva familjeliv med exet?
    min familj välkomnar och bjuder in honom och hans barn, han däremot har inte ens berättat för sina föräldrar att vi är tillsammans
  • Anonym (Ff)

    Nej, du överreagerar verkligen inte!

    Hade aldrig ut med att vara tillsammans med någon som fortfarande sitter ihop med sitt ex. Bättre att vara själv på riktigt i så fall och öppen för att träffa någon som uppskattar en på riktigt!

  • Anonym (Dra dig ur)

    Ja, dra dig ur. Tror inte heller att det kommer att bli något mellan dem, men jag tror att du får ett besvärligt liv med honom om de ska hålla på sådär.

  • Anonym (Xenia)

    Ja, du överreagerar. Det finns barn med i bilden och det har inte gått ens ett år sedan seperationen (eftersom det är "första gången av allt")? Att fira jul tillsammans frö barnens skull låter sunt, i alla fall de första åren. Ni har varit ihop i 8 månader, det är inte så länge. Er tid kommer.

  • Anonym (M)
    Anonym (Xenia) skrev 2024-03-27 20:44:30 följande:

    Ja, du överreagerar. Det finns barn med i bilden och det har inte gått ens ett år sedan seperationen (eftersom det är "första gången av allt")? Att fira jul tillsammans frö barnens skull låter sunt, i alla fall de första åren. Ni har varit ihop i 8 månader, det är inte så länge. Er tid kommer.


    Precis 
  • Anonym (M)

    Dessutom spelar det ingen roll att dina föräldrar vet om er och bjuder in honom. Han berättar för sina föräldrar när han är redo. 

  • Anonym (S)

    Varför följer du inte med? Tackade du nej eller blev du inte tillfrågad?

  • Anonym (M)
    Anonym (S) skrev 2024-03-27 20:47:51 följande:

    Varför följer du inte med? Tackade du nej eller blev du inte tillfrågad?


    Varför ska ts följa med? 
  • Anonym (LillaLina)
    Anonym (S) skrev 2024-03-27 20:47:51 följande:

    Varför följer du inte med? Tackade du nej eller blev du inte tillfrågad?


    Nej jag blev inte tillfrågad
Svar på tråden Pojkvännen reser bort i Påsk med exet och barnen