• Anonym (R)

    Rebound

    Ni som varit ett rebound eller snarare blev ihop med någon som kort innan gick ut ur ett förhållande. Hur slutade det? Hur blev ni behandlade?

  • Svar på tråden Rebound
  • Anonym (Är gifta idag)

    Jag fick höra en massa med han har ju precis separerat (Hans exfru var otrogen) du sabbar så de inte kan hitta tillbaks till varandra, det är för tidigt, du är bara tröst osv osv. Jag lyssnade inte på det och vi är gifta idag.

  • Anonym (R)
    Anonym (Är gifta idag) skrev 2024-03-29 06:11:48 följande:

    Jag fick höra en massa med han har ju precis separerat (Hans exfru var otrogen) du sabbar så de inte kan hitta tillbaks till varandra, det är för tidigt, du är bara tröst osv osv. Jag lyssnade inte på det och vi är gifta idag.


    Men hur var han mot dig?
  • Anonym (Är gifta idag)
    Anonym (R) skrev 2024-03-29 06:30:14 följande:
    Men hur var han mot dig?
    Alldeles underbar, vilket han är nu med. 
  • Anonym (R)
    Anonym (Är gifta idag) skrev 2024-03-29 06:47:18 följande:
    Alldeles underbar, vilket han är nu med. 
    Det är bra men gick allt snabbt från hans sida? Sa han att han älskar dig för snabbt exempelvis, som är vanligt i ett rebound förhållande.
  • Anonym (Är gifta idag)
    Anonym (R) skrev 2024-03-29 06:53:38 följande:
    Det är bra men gick allt snabbt från hans sida? Sa han att han älskar dig för snabbt exempelvis, som är vanligt i ett rebound förhållande.
    Jag vet inte om han sa det för snabbt, jag var väldigt snabb med att säga det och jag kommer ihåg att det gjorde ganska ont för han svarade att "jag tycker om dig jättemycket och jag älskar att du är här för mig". men det växte ifrån det tills han också började säga det. Men vi blev tillsammans väldigt kort tid efter att han hade separerat.
  • Anonym (Jessie)

    Jag säger aldrig mer, hade ett rebound en gång men gick för vilt till, han munknullade mig en morgon så en fyllning i tanden flög ut, aldrig mer säger jag 

  • Anonym (Herakles)

    Har aldrig varit med om att ett rebound funkat...

  • Anonym (Jag)

    Skilde mig efter 15 års långt förhållande
    Vi hade dock glidit från varandra redan innan skilsmässan o levde som ensam i samma hus.
    månaden efter dejtade jag, nu är han min pojkvän sen ett år tillb.

  • Anonym (Är gifta idag)

    Direkt när hon lade ut på Facebook att de grälat, separerat och hon flyttat ut så piffade jag till mig och gick över till honom med pizza. Hade väl kanske inte helt planerat att det skulle vara mer än vänskapligt men jag ville det. Så det blev rebound ett par timmar efter de grälat klart. Kan förstå att många tyckte jag betedde mig kasst men jag hade vart olyckligt kär i honom länge innan utan att kunna agera på det.

Svar på tråden Rebound