• Bama79

    Behöver hjälp

    Jag behöver hjälp!
    levt med en kvinna i 10 år, efter barn ligger vi kanske två gå ger per år. Vi älskar varandra men jag får panik att vi inte är mer Intimaz
    vi har tagit hjälp med parterapi och jag har aldrig varit otrogen. Jag känner dock enorma lustar och hon är inte alls intresserad. Vi har försökt allt. Jag vill verkligen leva med henne men vet inte vad jag ska göra. (Vi har diskuterat detta många år)
    Vad hade ni gjort? Ska tilläggas att jag är 43 är, skojflörtat med en kvinna 60+ som
    nu helt plötsligt verkar vilja ligga.
    vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Behöver hjälp
  • Anonym (Tjej)

    Varför är knulla alltid det viktigaste i livet för en man?

  • Anonym (A)
    Anonym (Tjej) skrev 2024-03-30 12:02:45 följande:

    Varför är knulla alltid det viktigaste i livet för en man?


    Det undrar jag med, hur gör män som inte lever i relationer? Är det bara för sex som män har en relation?
  • Anonym (Man 53 år make)
    Anonym (Tjej) skrev 2024-03-30 12:02:45 följande:

    Varför är knulla alltid det viktigaste i livet för en man?


    Och på vilket sätt tänker du att ditt inlägg hjälper trådstartaren vidare?

    Trådstartaren har inte på något sätt på stått att "knulla alltid är det viktigaste i livet".
    Trådstartaren försöker hitta en lösning för sig och sin livspartner för att få deras relation att fungera bra. En parrelation där de inblandade inte är på samma våglängd sexuellt är inte en bra relation där man behöver hitta lösningar. Det försöker trådstartaren göra.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Man 53 år make) skrev 2024-03-30 12:14:24 följande:
    Och på vilket sätt tänker du att ditt inlägg hjälper trådstartaren vidare?

    Trådstartaren har inte på något sätt på stått att "knulla alltid är det viktigaste i livet".
    Trådstartaren försöker hitta en lösning för sig och sin livspartner för att få deras relation att fungera bra. En parrelation där de inblandade inte är på samma våglängd sexuellt är inte en bra relation där man behöver hitta lösningar. Det försöker trådstartaren göra.
    Om hon inte är intressera så går de inte att prata henne till att bli kåt 
  • Bama79

    Vi har pratat men hennes sug är borta. Jag respekterar henne hon är min fru men jag har ett sug som får mig att må dåligt

  • Anonym (A)
    Bama79 skrev 2024-03-30 12:13:37 följande:

    Handlar inte om det, mer en fysisk bekräftelse 


    Hur fungerade den bekräftelsen när du inte hade en relation?
  • Bama79

    Ska tilläggas att jag inte flörtat aktivt med den äldre kvinnan. Hon är gift men har öppnat en dörr och jag blir förvirrad. Ena sidan går det emot mina principer och respekt för alla. Å andra sidan förstår hon mig och kan verkar vilja att jag ligger med henne. Ena dagen undrar jag vad fan jag tänker med, andra dagen vill jag träffa henne och bara ligga mycket.

  • Tecum
    Anonym (Tjej) skrev 2024-03-30 12:02:45 följande:

    Varför är knulla alltid det viktigaste i livet för en man?


    En kärleksrelation utan sex är ingen riktig kärleksrelation om inte bägge är med på det. Sex är en av grundpelarna i en relation, utan den rasar allt. De flesta kvinnor vill också ha sex. TS mår dåligt utan intimitet, det bryr sig uppenbarligen inte hans fru om. Han respekterar henne men hon respekterar inte honom.

    Separera snarast är mitt tips, det lär inte bli bättre. Du kan förstås kolla om hon går med på öppet förhållande, men det tvivlar jag på.
  • Anonym (Ärlighet)

    Så du har redan skadat relationen, grattis du! Du skulle så klart ha gett fan i att flörta med andra! Det du borde göra är att vara ärlig mot din kvinna och antingen börja om eller lämna varandra.

Svar på tråden Behöver hjälp