Inlägg från: Anonym (Greta) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Greta)

Tips hur man hanterar gubbsjuk man

Jaadu? vad gör man åt nån som är gubbsjuk..? Min erfarenhet är att det sitter i bakhuvudet på dom och går inte ur.. jag har själv råkat ut för några såna. Hur man än förklarar att beteendet är sjukt så fattar dom inte. Dom kanske t.o.m. håller med men efter 5 min så är det glömt och dom fortsätter. Jag vet hur sårande det är. Jag har nog inget bra tips utan vill bara tala om att jag vet hur det är. Har själv stångat mig blodig i vissa situationer. De sjuka är att dom kommer med så kopiöst sjuka förklaringar till sitt gloende. Tex glor på en ung tjej som kommer med en hund, jag frågar men va fan glor du på, ( han vände sig om i bilen och tom stannade) han säger då, jag ville bara se vad det var för ras på hunden. Han är den mest ointresserade av hundar i Sverige. Och så fortsätter det, jaa, va säger man? Så jävla trött på att dom är så. Vad är det för fel liksom? Verkar som att det är en gen som inte går att programmera om 

• Anonym (Greta)

Varför blir egentligen en del män gubbsjuka? Dom kan ju aldrig få dom där unga tjejer ändå, hur mycket dom än glor. Och dom tjejerna vänder sig ju inte ens om, efter dom. Jag tycker det är så pinsamt. Det har ofta hänt att jag har mött en kille och en tjej som är ihop och ser om man bara tittar upp sådär att killen glor på mig. Tittar alltid bort i såna situationer. Va fan liksom, hon ser ju att hennes kille glor. Så pinsamt. Vad är det för fel på dom ?

Svar på tråden Tips hur man hanterar gubbsjuk man