Introducera ny partner
Alltså, det tar ju tid för barnet att vänja sig vid en skilsmässa. Och då komma med en person känns inte schysst tycker jag.
Du känner inte honom, du vet inget om hur han uppfostrar sina barn, hur han hanterar konflikter osv.
Alltså, det tar ju tid för barnet att vänja sig vid en skilsmässa. Och då komma med en person känns inte schysst tycker jag.
Du känner inte honom, du vet inget om hur han uppfostrar sina barn, hur han hanterar konflikter osv.
Risken att deänna mannen är en rebound är i stort sett noll då jag redan lämnade mitt ex för ett år sedan mentalt? jag Vet även att han inte spegl mig, han har tankar och åsikter om saker jag inte pratat med någon om som han inte kan veta. Vi fyller typ i varandras meningar och förstår hur den andra tänker, har aldrig varit med om liknande någonsin. riktigt häftigt faktisk!
Du ha, men inte ditt barn. Detta handlar inte om dig , det handlar om ditt ansvar för barnet.
Ja, i början är kärleken härlig. Det betyder inte att du känner honom. Du vet det han vill att du ska veta.
Vid förra relationen gick jag dessvärre mot magkänslan och gjorde tvärtom vad den sa, vilket är anledningen till att jag är ensamstående idag. Tack för er omtanke!
Nu har du en annan person i ditt liv att TS hänsyn till. Då borde du ta beslut som är väl underbyggda. Du känner inte honom, du vet inte hur han är som förälder, hur han hanterar kriser osv. Ni har knappt träffats.
Vad är problemet med att ta det lugnt? Känns ju jättekonstigt att ta med sitt barn på dejter med en man du knappt känner.
Vid förra relationen gick jag dessvärre mot magkänslan och gjorde tvärtom vad den sa, vilket är anledningen till att jag är ensamstående idag. Tack för er omtanke!
Desto större anledning att inte rusa in i något denna gång.
Om du gick emot magkänslan flera gången tyder på att du inte riktigt litar på din magkänsla. Varför inte använda dig av förnuftet denna gång?
Desto större anledning att inte rusa in i något denna gång.
Om du gick emot magkänslan flera gången tyder på att du inte riktigt litar på din magkänsla. Varför inte använda dig av förnuftet denna gång?