• EpicF

    Covid finns ännu..

    klyban skrev 2024-04-27 13:12:53 följande:

    Inkorrekt att de delat in det så.
    Fanns/finns statistik för ovaccinerade som i detta läget överflödar vården, det fanns/finns statistik som berättade om en vaccination och för två.
    Och de få ovaccinerade totaldominerade sjukvården, och sen dog de oftare också och fanns/finns statistik på.


     


    Här är utterligare ett exempel på att nu negligerar fakta, eftersom den riktiga fakta ang vad som räknas in i de två olika grupperna inte passar den fakta du presenterar. 

    För det bla Lisa talade om för dig är korrekt. Men det kommer du aldrig att erkänna eftersom du aldrig kan erkänna att du tog fel ang vaccinets effektivitet i början. 
  • EpicF
    klyban skrev 2024-04-28 13:02:38 följande:

    Saker som uppstår ur tomma intet, det är definitionen av magi.
    Och det är du som ger den.

    Biverkningar är galet få, det berättar antalet doser och antalet ersättningar.
    Finns inget du kan ändra på det, misstänker en halmgubbe kommer nu.

    Så när studier och forskning berättar att du har fel, så är det jag som inte kan läsa eller förstå.
    Sicken dålig projicering av dig, för det är ju du som vägrar forskningen och studierna, det vill säga precis tvärtom i vad du där påstod Solig


     


    Och där ingår att man i den initiala vaccinering såg hur extremt effektivt vaccinet var på att hålla folk levande och hålla dom ifrån sjukhusen.
    Och detta är fakta världen över, men du försöker säga du vet bättre än dom.
    Men hur ska det gå och när du har ingenting som ändrar på den fakta?


     


    10miljoer är en mycket hög summa för svenska skadestånd.
    Att de bara fick 20000, det berättar att det finns andra parametrar än vaccinet, och du kallar det skamligt.
    Jag kallar det att du inte ens förstår varför det blev den summan, för 10miljoner kunde de ge.
    Men verkar som du inte klarar av att se en större bild i det skadeståndet, utan jag ser hur du kompartmentaliserar ut död och sen är upprörd och inte bryr sig om andra bakomliggande orsaker.


     


    Du kan inte projicera din vägran att ta in forskning på mig, för den berättar du har fel och det är där skon klämmer för dig, för du tål inte att ha fel.


    EpicF skrev 2024-04-27 19:58:57 följande:
    Nej, jag talar om att du aldrig kommer att ta in det andra skriver eftersom den fakta inte kommer från ddig.vilker du också bevisar gång på gång. 

    Många ggr har du sagt det, men avsaknad saklighet på varför världen kommit fram till samma sak.
    Så undra man vad din kompetens är som kan förkasta all den forskningen och alla dom studierna.


    För det är till denna punkt vi kommer varje gång med dig, och det är att du försöker säga du vet bättre än alla dessa länder och forskare och studier.


    Så nu vet du bättre än hela världens forskare och studier då.


    Du kan gå tillbaka till COVID-19 tråden, all fakta finns där för var och en av alternativen.


    Det intressanta då var att du sprang och gömde dig då när den faktan kom, och nu leks det semantik som aldrig ändrar på faktan och som komiskt nog är upprepad världen över.


    Och vad är det som enligt dig ska uppstå magiskt efter 10 år? Observera igen att det är enbart DU som hävdar detta med magiska skador. 

    Ja, jag vet att du hävdar att biverkningarna är "galet få". Ingen annan hävdar dock detta. Utan igen, enbart DU. 

    Och nej, varken antalet doser eller antalet ersättningar berättar att biverkningar är "galet få". Det berättar absolut ingenting om eventuella biverkningar som folk har upplevt. 

    Att du inte klarar av att läsa vetenskapliga studier på ett korrekt sätt är inte mitt problem. Du klarar heller inte att ta in fakta om vilka man räknade in i gruppen ovaccinerad. Det vägrar du ta in. 
    Jag har läst otroligt mycket vetenskapliga studier, både om covid och om annat. Men jag kan också förstå vad det är jag läser, till skillnad från dig. Och jag vet också att en studies resultat kan var felaktigt och inte alltid är sanning vilket du även det vägrar att ta in. 

    Nej, vaccinet var inte så effektivt som man vill påskina eftersom även vaccinerade räknas in i gruppen för ovaccinerad. Vilket innebär att resultatet blir icke pålitligt. 

    Ja, det är fakta världen över att även vaccinerade räknades in i gruppen oovaccinerad. Vilket är otroligt svårt för dig att ta in. 

    Återigen, jag har aldrig sagt arr 10 miljoner i skadestånd är ett lågt skadestånd. Men jag tycker fortfarande att det är skamligt lågt för ett människoliv. Även 20 000kr x2 är skamligt lågt för ett människoliv.

    Att de fick 20 000kr vardera berättar enbart att det är det ett människoliv är värt. Och nej, det fanns inga andra parametrar än vaccinet. Dödsfallet var drivet av vaccinet. 

    Hade han inte fått vaccinet hade han levt idag (eller ja, han hade iallfall inte dött pga vaccinet). 

    Nu är det sant att du gång på gång vägrar ta in sen fakta andra framlägger för dig. Det bevisar du gång på gång. Och det har inget med inget att göra med min kompetens utan det handlar enbart om din kompetens. 
    Jaha, vilket "fakta" sprang jag och gömde mig för? 
  • EpicF
    klyban skrev 2024-04-28 14:09:57 följande:

    Hur ska jag veta om denna magi, jag tror inte på magi och  inte heller dina magiska påståenden i hur saker ska uppstå ur tomma intet 10år senare.
    Är det ofta du ställer frågor som endast du kan svara på?

    Det är inte jag som hävdar, statistiken berättar att de är galet få och jag bara ger dig fakta.


    Dålig projicering igen, för det är inte jag som förnekar vad som man kommit fram till världen över och hur extremt vaccinen var initialt.
    Du kan faktiskt ropa detta hur många ggr du vill, men det enda du berättar är att du vägrar dessa studier, statistik och forskning som säger samma sak.


    Kan dock inte svara på alla länder, dock i Sverige hade man just statistik för det du nämner, men förstår inte vad den halmgubben ska ändra på.
    För världen över kommer man fram till exakt samma och att den ovaccineraede är den som dör i en rotation av ~99% och den ovaccinerade belastar sjukvården svårt.(Fast de är så få.)

    10miljoner är ett väldigt högt skadestånd, och dessa 20000 berättar att det är andra saker i spel här, men av någon anledning vill du inte vet av detta.
    Sen vad anledningarna är vet vi inte, då vi inte fått ta del av informationen.
    Men 20000 berättar för mig att det är inte vaccinet i sig självt som dödat och det verkar reta dig att det är andra parametrar med i spel.
    Frågan är varför det retar dig så, jag förstår utan problem att det finns andra saker med i spel och att du säger det är lite berättar du inte vill veta av vad som ligger bakom.
    För som sagt vad 10miljoer hade man helt garanterat gett en frisk människa och som dog av vaccin.
    Och den summan 20000 berättar att hen hade varit död idag ändå, det är just vad nivån berättar att det finns en massa bakom.


     


    Dåliga projiceringar om att DU vägrar fakta och vända det, det berättar att du vet att min fakta stämmer och du hoppas på vända på steken med osaklighet.
    Vi står här som du förstår och fortfarande i hur du vägrar fakta, statistik och forskning som man kommit fram till samma världen över.
    Enda frågan som finns där, vad är det som gör att du vet bättre och sen aldrig ens försöker påvisa annat.
    Och av vilken kompetens förnekar du studierna, statistiken och forskningen, för just nu har du ingen alls som du ser.


    Inser att fakta är inte riktigt din grej.


    Eftersom det är du som pratar om denna magi så borde du också veta vad den är. Jag vet inte, men så har heller aldrig pratat om någon magi. 

    Det statistiken säger är att det är få (inte "galet få") biverkningar som är rapporterat. Det betyder inte att det att set nödvändigtvis stämmer att det är få, utan enbart att få är rapporterar som biverkningar. Men det spelar ingen roll om det är 10 biverkningar eller 100, alla biverkningar tas på allvar. 

    Nej, inte projicering. Utan jag talar enbart om för dig att du inte tar till dig fakta om vad som faktiskt räknades in I gruppen  med ovaccinerade. En fakta som resten av värden redan känner till och accepterar. Men du, nej du vägrar ta det till dig. 
    Och att du inte verkar kunna läsa vad som skrivs är också ett litet mysterium... 

    Återigen, du förstår inte vilka som ingick i gruppe  ovaccinerade och kan då inte ta till dig att resultatet är missvisande. Du maler på om dina missvisande siffror. Medans resten av världen har accepterat den fakta och det faktum att talen som kom var och är missvisande. 

    Ja, du säger och jag har inte sagt emot dig.
    MEN JAG TYCKER ATT DET ÄR EN LÅGT SKADESTÅND FÖR ERT MÄNNISKOLOV! ÄVEN 40 000KR ÄR LÅGT FÖR ETT MÄNNISKOLIV.

    Nej, återigen. Dessa 20 000 vardera visar att det var det man värderade pappans liv till. Trots att det tydligen framgick att det var vaccinet som gjorde att han dog. Döden var en direkt biverkning av vaccinet. 

    Vad det berättar för dig är irrelevant, eftersom det är din åsikt och ingen sanning. 
    Nej, anhöriga är aldrig garanterad 10 miljoner om deras anhöriga dör av vaccinet. Det är den högsta summan man kan få är 10 miljoner, men det är ytterst om än inga som fått den summan. 

    Ja, hade han blivit påkörd så hade han varit död idag. Men hade han inte tagit vaccinet så hade han inte dött av vaccinet. 
    Du vägrar fortfarande ta till dig fakta som andra lägger fram. Det är faktiskt en aning märkligt och tyder på att din kompetans är relativt låg. 

    Jag förnekar överhuvudtaget inte studierna, statistiken eller forskningen men jag vet till skillnad från dig att det inte är hela sanningen. 

    Fakta är min grej. Alla fakta är min grej. Du däremot tar inte till dig fakta som andra ger. Och det kommer du aldrig att göra heller. Aldrig någonsin. Det bevisar du i varje inlägg. 
  • EpicF
    klyban skrev 2024-04-28 17:10:30 följande:

    Ja, jag pratar om ditt påstående om magiska skador som ska skapas ur tomma intet, för det du påstår är just definitionen av magi.
    Och nej, jag tror inte på magi.


     


    Galet få biverkningar vet vi det är sedan länge, och det verkar reta dig.
    Så varför retar du dig så på fakta?


     


    Sluta projicera, eller försök övertyga att stora delar av världen har fel.
    Men såklart det saknar du kompetens för, men ändå säger du att dom har fel.
    Som då är ett makalöst fromleri.

    20000 berättar att det inte var vaccinet allena som skapade döden, det är vad 20000 berättar och när man har 10miljoer till sitt förfogande Solig
    Garanterat????
    För garanterat var jag sade om en FRISK person skulle dö, hur kunde du missa det?
    Även utan källa som styrker hen var helt frisk, så är dina ord bara tomma och betydelselösa.
    SÅ du kan fortsätta i all evigheter och påstå saker, för dina påståenden är fullständigt obetydliga innan fakta är här om hela situationen.

    Nope, fakta kan inte vara din grej och när du förkastar fakta, forskning och statistiken från världen över som berättar det jag återger.För det enda du ser ut som där och när du förnekar dess existens och det är en faktaförnekare.
    Och vi vet alla varför, och det är för att du inte klarar av att erkänna du hade fel och alla dessa som du nu försöker med, daterar sig tillbaka sen COVID-19 tråden och där dina fel kom och hur upprörd du är över alla rätt jag hade om COVID-19.


    Och ska du förneka fakta, forskning och statistiken världen över, ja, då krävs mer än tomma ord på en rad!


    Och ändå så har vården kommit fram till att vaccinet var orsaken till personens död. Det är fakta. En fakta du inte kan ta bort oavsett hur mycket du ifrågasätter det. 

    Nope, har inte förnekat arken fakta, forskning eller statistik. 

    Och nej, jag har heller aldrig pratat om några magiska skador. Magi tillhör sagovärlden. En värld du verkar vara bekant med... 

    Nej, några "galet får" biverkningar har aldrig funnits. 

    Du kan tjafsa emot hur mycket du vill. Faktum är att även vaccinerade räknades in i samma grupp som ovaccinerade. Det är en fakta du aldrig kan prata bort. Och det är också en fakta du aldrig kommer att ta in eftersom du själv inte har sagt det. 
  • EpicF
    klyban skrev 2024-04-29 11:44:29 följande:

    20000 berättar mer parametrar och att personen var i en status den ändå skulle dött.

    Du förnekar fakta varje gång, du kan inte acceptera hela västvärlden har kommit fram till en sak, och endast för det berättar jag har rätt.
    Och frågat dig många ggr vad för kompetens du har att förneka så många länders fakta, forskning och statistik, för trött semantik ändrar inget.

    Ja, magi tillhör sago världen, det är vad jag berättar för dig varje gång nu i åratal :lol:
    Och ditt påstående tillhör sagovärlden att någon efter 10år ska uppstå ur tomma intet, det är definitionen av magi.

    Fakta berättar de är fallet få, med något hundratalet ersättningar för biverkningar, och 21,5miljoer doser :lol::lol::lol::lol::lol:
    Varje gång du skriver den, så kommer fakta 21,5miljoner doser och ett fåtal ersättningar för biverkningar.
    Antar halmgubben kommer snart igen.

    Och du avslutar med något världen över kommit fram till att vaccinet var galet effektivt initialt.
    DU förnekar fakta, forskning, statistik och studier, och aldrig någonsin berättar du varför du vet bättre än alla dessa länder och inklusive Sverige.


    Agda90 skrev 2024-04-29 09:33:38 följande:
    Du och ditt "galet få" kanske skulle ta och hosta upp lite källor på det?

    Sen är det så här att "galet få" är sjukt respektlöst mot de som faktiskt har förlorat anhöriga, eller BARN, pga vaccinet. Och det har hänt. Jag skiter i att det är "galet få". Även "galet få" är på tok för många. 

    Doser givna 21,5miljoner och ett hundratal ersättningar, allt bör finnas på läkemedelsverket och där har du din källa.


    Så vilka har förlorat sitt liv pga vaccinet och det finns ingen respektlöshet i att konstatera fakta om att det var galet få som fick biverkningar som har en betydelse.
    För det säger antalen, och ditt försök med en svart och vitt retorik, trodde du jag skulle gå på den.
    Och sen nummer två och detta är vida känt i flera decennier och det är när man vaccinerar en population på kort tid, så kommer folk dö i den, dock sällan pga vaccinet.


    Dock är fakta = Galet få biverkningar, och inget värde i den har jag lagt, utan bara fakta.(Förstår du vill ta det någon annanstans, från fakta?(Undrar då fakta ändrar sig inte för det.))


    21,5miljoner doser, och de flesta anmälde biverkningar som var snabbt övergående och redan namngivna före vaccinationen.(Självklart det blir mer i antalet :whoco5: )
    Vad är din poäng?
    Även 100k är skrämmande lite.
    För detta är en halmgubbe om de snabbt övergående biverkningarna, vi pratar nu om de som har en betydelse för ens hälsa mer än nån dag.

    vad är det jag svalt om vaccinet, undrar då fakta är vad den är, studierna är vad de är och deras resultat.
    Så vad, för du glömde nu av att berätta detta.(Medvetet?)


    Fortfarande går fakta inte in för dig. Jaja, det kommer aldrig göra det heller. 
  • EpicF
    klyban skrev 2024-04-29 11:44:29 följande:

    20000 berättar mer parametrar och att personen var i en status den ändå skulle dött.

    Du förnekar fakta varje gång, du kan inte acceptera hela västvärlden har kommit fram till en sak, och endast för det berättar jag har rätt.
    Och frågat dig många ggr vad för kompetens du har att förneka så många länders fakta, forskning och statistik, för trött semantik ändrar inget.

    Ja, magi tillhör sago världen, det är vad jag berättar för dig varje gång nu i åratal :lol:
    Och ditt påstående tillhör sagovärlden att någon efter 10år ska uppstå ur tomma intet, det är definitionen av magi.

    Fakta berättar de är fallet få, med något hundratalet ersättningar för biverkningar, och 21,5miljoer doser :lol::lol::lol::lol::lol:
    Varje gång du skriver den, så kommer fakta 21,5miljoner doser och ett fåtal ersättningar för biverkningar.
    Antar halmgubben kommer snart igen.

    Och du avslutar med något världen över kommit fram till att vaccinet var galet effektivt initialt.
    DU förnekar fakta, forskning, statistik och studier, och aldrig någonsin berättar du varför du vet bättre än alla dessa länder och inklusive Sverige.


    Agda90 skrev 2024-04-29 09:33:38 följande:
    Du och ditt "galet få" kanske skulle ta och hosta upp lite källor på det?

    Sen är det så här att "galet få" är sjukt respektlöst mot de som faktiskt har förlorat anhöriga, eller BARN, pga vaccinet. Och det har hänt. Jag skiter i att det är "galet få". Även "galet få" är på tok för många. 

    Doser givna 21,5miljoner och ett hundratal ersättningar, allt bör finnas på läkemedelsverket och där har du din källa.


    Så vilka har förlorat sitt liv pga vaccinet och det finns ingen respektlöshet i att konstatera fakta om att det var galet få som fick biverkningar som har en betydelse.
    För det säger antalen, och ditt försök med en svart och vitt retorik, trodde du jag skulle gå på den.
    Och sen nummer två och detta är vida känt i flera decennier och det är när man vaccinerar en population på kort tid, så kommer folk dö i den, dock sällan pga vaccinet.


    Dock är fakta = Galet få biverkningar, och inget värde i den har jag lagt, utan bara fakta.(Förstår du vill ta det någon annanstans, från fakta?(Undrar då fakta ändrar sig inte för det.))


    21,5miljoner doser, och de flesta anmälde biverkningar som var snabbt övergående och redan namngivna före vaccinationen.(Självklart det blir mer i antalet :whoco5: )
    Vad är din poäng?
    Även 100k är skrämmande lite.
    För detta är en halmgubbe om de snabbt övergående biverkningarna, vi pratar nu om de som har en betydelse för ens hälsa mer än nån dag.

    vad är det jag svalt om vaccinet, undrar då fakta är vad den är, studierna är vad de är och deras resultat.
    Så vad, för du glömde nu av att berätta detta.(Medvetet?)


    Ja, hade kunnat bli påkörd dagen efter och dött. Men nej, han skulle inte "ändå dött". Det är respektlöst av dig art påstå. 

    De 20 000kr vardera de fick berättar enbart att det var det läkemedelsförsäkringen bedömde att hans liv var värd. Skamligt. 

    Jag har förnekar fakta. Du däremot kan inte ta in ny fakta som har kommit. 

    Ja, magi tillhör sagovärlden så varför pratar du då fortfarande om dessa "magiska skador ? 🤔

    Nej, fortfarande så är inte över 100 000 biverkningar "galet få". Det är relativt många biverkningar av olika grand som man egentligen inte ens skulle haft. 
  • EpicF
    klyban skrev 2024-04-29 11:44:29 följande:

    20000 berättar mer parametrar och att personen var i en status den ändå skulle dött.

    Du förnekar fakta varje gång, du kan inte acceptera hela västvärlden har kommit fram till en sak, och endast för det berättar jag har rätt.
    Och frågat dig många ggr vad för kompetens du har att förneka så många länders fakta, forskning och statistik, för trött semantik ändrar inget.

    Ja, magi tillhör sago världen, det är vad jag berättar för dig varje gång nu i åratal :lol:
    Och ditt påstående tillhör sagovärlden att någon efter 10år ska uppstå ur tomma intet, det är definitionen av magi.

    Fakta berättar de är fallet få, med något hundratalet ersättningar för biverkningar, och 21,5miljoer doser :lol::lol::lol::lol::lol:
    Varje gång du skriver den, så kommer fakta 21,5miljoner doser och ett fåtal ersättningar för biverkningar.
    Antar halmgubben kommer snart igen.

    Och du avslutar med något världen över kommit fram till att vaccinet var galet effektivt initialt.
    DU förnekar fakta, forskning, statistik och studier, och aldrig någonsin berättar du varför du vet bättre än alla dessa länder och inklusive Sverige.


    Agda90 skrev 2024-04-29 09:33:38 följande:
    Du och ditt "galet få" kanske skulle ta och hosta upp lite källor på det?

    Sen är det så här att "galet få" är sjukt respektlöst mot de som faktiskt har förlorat anhöriga, eller BARN, pga vaccinet. Och det har hänt. Jag skiter i att det är "galet få". Även "galet få" är på tok för många. 

    Doser givna 21,5miljoner och ett hundratal ersättningar, allt bör finnas på läkemedelsverket och där har du din källa.


    Så vilka har förlorat sitt liv pga vaccinet och det finns ingen respektlöshet i att konstatera fakta om att det var galet få som fick biverkningar som har en betydelse.
    För det säger antalen, och ditt försök med en svart och vitt retorik, trodde du jag skulle gå på den.
    Och sen nummer två och detta är vida känt i flera decennier och det är när man vaccinerar en population på kort tid, så kommer folk dö i den, dock sällan pga vaccinet.


    Dock är fakta = Galet få biverkningar, och inget värde i den har jag lagt, utan bara fakta.(Förstår du vill ta det någon annanstans, från fakta?(Undrar då fakta ändrar sig inte för det.))


    21,5miljoner doser, och de flesta anmälde biverkningar som var snabbt övergående och redan namngivna före vaccinationen.(Självklart det blir mer i antalet :whoco5: )
    Vad är din poäng?
    Även 100k är skrämmande lite.
    För detta är en halmgubbe om de snabbt övergående biverkningarna, vi pratar nu om de som har en betydelse för ens hälsa mer än nån dag.

    vad är det jag svalt om vaccinet, undrar då fakta är vad den är, studierna är vad de är och deras resultat.
    Så vad, för du glömde nu av att berätta detta.(Medvetet?)


    Klart vaccinet blir effektivt ("galet effektivt") när även vaccinerade personer räknas in i gruppen för ovaccinerade. Problemet med det blir att resultatet inte blir tillförlitligt.

    Hade enbart ovvacinerade räknas i samma grupp och vaccinerade i en egen grupp så hade resultatet varit tillförlitligt och förmodligen givit ett annat utslag. Men när man blandar två olika grupper och sätter dessa i samma grupp så blir resultatet tillförlitligt och dessutom helt felaktigt. 

    Men detta när något DU aldrig kommer att förstå. Trots att det är känt världen över inom forskarvärlden. Vilket är rätt intressant ändå att du ratar den faktan... 😅

    Varför? Är det för att den faktan motbevisar ditt påstående med att vaccinet var "galet effektivt" initialt och detta sedan visade sig att inte stämma? Eller är du bara allmänt korkad? 
  • EpicF
    klyban skrev 2024-04-29 15:18:42 följande:

    DU vägrar fakta, kommer inte med någon själv och det är jag som inte fattar fakta :lol::lol::lol::lol:


     


    Ja, även i Sverige som i övriga värden räknades också vaccinerade (de som enbart varit vaccinerade I 14 dagar) in i gruppen med ovaccinerade.  Vilker innebär att resultat blir felaktigt i hela välden. Och sist jag kollade så var Sverige också en del världen. 

    Så du har äntligen förstått att resultatet var felaktigt och stt vaccinet inte var så effektivt från början som man trodde.

    Så bra, det tog bara en väldigt lång stund. 
    klyban skrev 2024-04-29 15:18:42 följande:

     


    En av de sjukaste meningarna jag läst i mitt liv.
    Och det ändrar inte den faktan, forskningen och statistiken som berättar världen över att COVID-19 vaccinen var extremt effektiva initialt.


    Inte heller har du kompetensen för att överbevisa alla dessa länder, så varför vägrar du fakta för?


    EpicF skrev 2024-04-29 11:59:27 följande:
    Ja, hade kunnat bli påkörd dagen efter och dött. Men nej, han skulle inte "ändå dött". Det är respektlöst av dig art påstå. 

    De 20 000kr vardera de fick berättar enbart att det var det läkemedelsförsäkringen bedömde att hans liv var värd. Skamligt. 

    Jag har förnekar fakta. Du däremot kan inte ta in ny fakta som har kommit. 

    Ja, magi tillhör sagovärlden så varför pratar du då fortfarande om dessa "magiska skador ? 🤔

    Nej, fortfarande så är inte över 100 000 biverkningar "galet få". Det är relativt många biverkningar av olika grand som man egentligen inte ens skulle haft. 

     


    Och nu motsätter du dig själv eftersom du här igen bevisar att du inte tar in den nya faktan. 
    klyban skrev 2024-04-29 15:18:42 följande: 

    Hur tror du att barnsliga sig är ett argument för nått?
    Eller försöker du inbilla dig detta jag sade, eller andra bakomvarande sjukdomar tillstånd? :lol::lol::lol:
     
    Det 20000 berättar att det finns andra orsaker som berättar en död var nära förestående.
    SÅ påvisa nått annat, annars är det bara du som är skamlig.

    JA, det är din sagovärld där biverkningar ska uppstå 10år senare utan synts till innan.
    Som alla andra ggr du försökt den :lol:

    Visst är det galet få biverkningar, det verkar reta dig svårt.


    EpicF skrev 2024-04-29 12:04:27 följande:
    Klart vaccinet blir effektivt ("galet effektivt") när även vaccinerade personer räknas in i gruppen för ovaccinerade. Problemet med det blir att resultatet inte blir tillförlitligt.

    Hade enbart ovvacinerade räknas i samma grupp och vaccinerade i en egen grupp så hade resultatet varit tillförlitligt och förmodligen givit ett annat utslag. Men när man blandar två olika grupper och sätter dessa i samma grupp så blir resultatet tillförlitligt och dessutom helt felaktigt. 

    Men detta när något DU aldrig kommer att förstå. Trots att det är känt världen över inom forskarvärlden. Vilket är rätt intressant ändå att du ratar den faktan... 😅

    Varför? Är det för att den faktan motbevisar ditt påstående med att vaccinet var "galet effektivt" initialt och detta sedan visade sig att inte stämma? Eller är du bara allmänt korkad? 

     


    Du hävdar att det fanns olika orsaker till döden. Vården har kommit fram till att det var direkt orsakat av vaccinet. Men du vet bättre än läkarna? Intressant. 

    Nej, fortfarande har jag aldrig skrivit om några "magiska skador" som ska uppstå om 10 år. Då får du läsa om igen. 

    Ja, du säger att det är "galet få biverkningar. Inte heller där håller forskningen med. Men du vet ju självklart bättre än både forskare och läsare. 
  • EpicF
    klyban skrev 2024-04-29 17:56:55 följande:

    Kan du förklara hur jag är faktaförnekare som ger fakta´, forskning och statistik i västvärlden som berättar OCH det jag säger.


    Och hur vaccinen med studier säger endast 10-35% ens kan bli smittade och hur det var ovaccinerade(Och du är inte ovaccinerad med en, som en del återgav också, dock ej samma höga nivå som med två!) som stod för sjukhusvården och dödsfallen?
    Och med vilken kompetens säger du de har fel, och här fungerar inte semantik.

    Du gör ett påstående att det var direkt orsakat av vaccinet och utan underliggande hälsoproblem.
    Så vart är påvisan att så är fallet?


    Oops, ingen :lol::lol::lol:


     


    Det är du som sade att ingen biverkning fanns, men uppkommer först om 5-10år.
    Det är definitionen av magi och när något skapas ur toppa intet, och du har rätt där det är sagor du ger där.


    Om du prövar att läsa det jag har skrivit innan du kommenterar så ska du se det gör bättre med förståelsen. 
  • EpicF
    klyban skrev 2024-04-30 06:41:15 följande:

    Denna måste göras en återblick på, även om det var ett barnsligt argument.
    Blir du överkörd av en bil och där dagen efter, så är du inte aktuell för ersättning från läkemedelsförsäkringen.
    Visste du inte om en så simpel ens?


     


    Och två, ja, summan berättar det fanns svåra hälsoproblem där.
    Och summen berättar för mig så svåra att hen hade dött även utan vaccin.
    Finner det mycket intressant att du inte förstår vad en bakomliggande sjukdomsbild kan ha för påverkan för ersättningen och när ersättningen går till 10miljoner.


    Är det medvetet eller är det för intellektuellt utmanande att förstå en sådan påverkan?


    Nu var det om han inte tog vaccinet. Då hade han kunnat dö i en bilolycka och det har ingen som helst koppling till vaccinet. 

    Nu fick han vaccinet och dog AV vaccinet. 

    Ja, alla kan dö både vaccinerade och ovaccinerade så varför du tar upp det är en gåta. 
Svar på tråden Covid finns ännu..