• OlleSQ

Min tråd togs bort

Anonym (Karin) skrev 2024-04-25 10:12:51 följande:

Det som kan diskutteras i denna tråd är kvinnor som har stark sexlust 40++ som har haft hinder att vilja släppa allt och njuta

Jag är en kvinna runt 50, min sexlust har alltid varit stor men har ändå inte gjort allt inom sex. Jag o min man började med analsex för ca 20 pr sedan. Jag upplevde det väldigt skönt men fick en skamkänsla efteråt. Inget jag pratar öppet att jag njuter av det. 

Nu har jag inte skamkänslan och ibland längtar jag efter ett riktigt hårt knull. 

Förtydligar söker inte efter sex utan att man pratar om det som varit skamfyllt inom sex och nu inte är det längre 

Oavsett vad det är så är det alltid några som kommer påpeka att det är skamfullt lixom det finns de som tycker allt som är lagligt är ok och så är det alltid, det ligger i betraktarens ögon.

Sen utvecklas man förhoppningsvis som människa även inom sexområdet med åren och det kommer nya fantasier och tankar speciellt om man upplevt saker som man tidigare fantiserat.

För många kvinnor är hårda knull där de kan släppa kontrollen en vanlig önskan.

Svar på tråden Min tråd togs bort