Kvinnor slappar till sig
Nu är det ju svårt att veta innan kanske men har man ett genuint träningsintresse och har hållit samma vikt i många år så är ju risken rätt liten att man helt ska ändra sig bara för att man träffar en man.
Kan lite hålla med den som skrev ovan att träningen kanske i vissa fall mer är en image-grej. Nåt man kan släppa när man inte tycker man har tid för det längre. Om man då tränat en del fast man eg inte brinner för det och sen börjar äta annorlunda för att det blir mer myskvällar så är det ju lätt lägga på sig.
Träffar du en tjej som tränar och ni fortsätter träna (om du nu gör det) så borde skillnaden inte bli så stor och som någon skrev. Löpare gillar inte att lägga på sig den mängden för då blir det tungt som f-n att springa.
Jag kan inte tänka mig att jag skulle påverkas i vikt om jag blev singel eller träffade en ny man. Jag har vägt samma ungefär sen gymnasiet, fött fyra barn och har gedigna träningsrutiner för att jag gillar att träna (både löpning och styrke). Däremot kanske ingen skulle anse mig som särskilt uppiffad från början för sånt är inte riktigt min grej. Men det ändras iaf inte över tid :)