Skaffa barn ensam i förhållande?
Försörjningstöd? Du får ju först skaffa ett jobb, hur har du annars tänkt försörja två barn som ensamstående? Börja där. Sen kan du separera och betala för insemination privat, om det är det du vill.
Försörjningstöd? Du får ju först skaffa ett jobb, hur har du annars tänkt försörja två barn som ensamstående? Börja där. Sen kan du separera och betala för insemination privat, om det är det du vill.
1 han vet om detta och har själv sagt att jag får "göra det på egen hand" men med honom där.
2 försörjningsstöd är en JUST NU lösning då vi båda är påväg ut i jobb.
Jag pratar inte om att skaffa barn i morgon och självklart tänker jag på ekonomin och att jag vill ha ett jobb innan.
Men med min bakgrund, vilket är just det, BAKGRUND, så tror jag inte att jag skulle kunna få gå genom IVF t ex.
Har varit ren i 5 år och planerar att fortsätta vara det.
Och någon skrev, ett förhållande som inte kommer hålla? Vad baserar du det på? Skrev absolut ingenting om hur vårt förhållande ser ut utöver att vi ser olika på ett till barn.
Är väl ingen som frågar om bakgrund om du bokar Ivf privat? Man betalar bara.
Vad det gäller förhållandet så förstår jag inte riktigt hur du tänker. Han vill ju inte vara förälder till detta eventuella barn? Hur tänker du att ett gemensamt liv skulle se ut om du skaffar detta barn?