• Anonym (Sommartider och flickorna på tv2.)

Mina sommarbilder.

Solig

Det är varmt, solen skiner och snart är sommaren här.

Vi lättar på klädseln och gör allt som hör årstiden till.

Visa upp dina bilder på dig i baddräkt, bikini, somriga kjolar, klänningar, linnen och blusar, shorts, kilt eller badbyxor när när du solar, hemmajobbar, badar, är på sjön, ute i skog och natur mm.

Visa upp dig som du är, kvinna eller man, men plus om det även är lite sexigt.

Barbröstat och naket är okej, men följ FL's regler och visa inga kön och inga sexuella handlingar.

Du kan vara anonym.

Snälla, var trevlig och vuxen i dina uttryck när du kommenterar andras bilder.

Solig{#emotions_dlg.flower}Skål
  • Svar på tråden Mina sommarbilder.
  • Lazzi
    Anonym (L) skrev 2024-05-17 20:52:36 följande:
    Inget hett alls. De hånande kommentarerna var allt annat än heta.
    Tråkigt med såna kommentarer 
  • Eurydike
    Anonym (L) skrev 2024-05-17 20:52:36 följande:
    Inget hett alls. De hånande kommentarerna var allt annat än heta.
    Jag menar bilden. Kommentarerna var säkert väldigt oheta, men vad som är hett eller inte sitter i betraktarens ögon. Någon annan skulle ha älskat att få se den bilden, det är jag säker på 😊
  • Anonym (L)
    Eurydike skrev 2024-05-17 21:00:20 följande:
    Jag menar bilden. Kommentarerna var säkert väldigt oheta, men vad som är hett eller inte sitter i betraktarens ögon. Någon annan skulle ha älskat att få se den bilden, det är jag säker på 😊
    Har aldrig hört om någon som skulle gilla en sådan kropp men sannolikheten är nog rätt låg att någon här skulle tycka den var het.
  • Eurydike
    Anonym (L) skrev 2024-05-17 21:09:26 följande:
    Har aldrig hört om någon som skulle gilla en sådan kropp men sannolikheten är nog rätt låg att någon här skulle tycka den var het.
    På så vis. Det är mycket man inte har hört talas om förrän man har hört talas om det. Jag vet att någon skulle tycka att den är het.
  • Anonym (Q)
    Anonym (L) skrev 2024-05-17 21:09:26 följande:
    Om du är den jag tror så har du förmodligen rätt att det inte är en kropp någon skulle tända på. Så ganska korkat att lägga ut en sådan bild även om man inte behöver håna den. Bättre att ignorera.
  • Anonym (Jessica)

Jaha idag igen? Tycker fortf sommarbilder innebär fina bilder på sommaren. Typ skog, sjöar osv. 

Varsågod 

• Anonym (Jessica)
    Anonym (vuxen??????????????????????????) skrev 2024-05-17 14:05:25 följande:

Inget är mer patetiskt än de som vill utöka antalet runktrådar. Eller...

Haha precis , så tragiskt 
  • Anonym (Jessica)

Mer bilder, varsågod! Sommarbilder ville du ju ha!!

• Anonym (Sommartider och flickorna på tv2.)
    Anonym (Jessica) skrev 2024-05-17 21:36:50 följande:

Jaha idag igen? Tycker fortf sommarbilder innebär fina bilder på sommaren. Typ skog, sjöar osv. 

Varsågod 

Det kan du tycka, om du bara läser rubriken och inte resten av trådstarten.
    Men du kommer inte att framstå som särskilt intelligent.
Svar på tråden Mina sommarbilder.