• Anonym (Sommartider och flickorna på tv2.)

Mina sommarbilder.

Solig

Det är varmt, solen skiner och snart är sommaren här.

Vi lättar på klädseln och gör allt som hör årstiden till.

Visa upp dina bilder på dig i baddräkt, bikini, somriga kjolar, klänningar, linnen och blusar, shorts, kilt eller badbyxor när när du solar, hemmajobbar, badar, är på sjön, ute i skog och natur mm.

Visa upp dig som du är, kvinna eller man, men plus om det även är lite sexigt.

Barbröstat och naket är okej, men följ FL's regler och visa inga kön och inga sexuella handlingar.

Du kan vara anonym.

Snälla, var trevlig och vuxen i dina uttryck när du kommenterar andras bilder.

Solig{#emotions_dlg.flower}Skål
  • Svar på tråden Mina sommarbilder.
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Sommardraken) skrev 2024-05-18 10:44:50 följande:
    Jag förstår det. Jag tycker också det är ok att titta, men man behöver inte glo. Och så är det patetiskt med de som visslar eller kommenterar kvinnor som går förbi. Skärpning.
    Håller med. Ja det är skillnad på titta och glo. Titta måste man få göra :) precis som tjejer tittar på killar
  • Anonym (Kåtbockar begone)
    Anonym (L) skrev 2024-05-18 08:56:42 följande:
    Nu är jag man och det var ungefär samma andel män som kvinnor som jag fick kommentarer av.
    Varför gjorde det detta då? Vad var det för slags bilder du lade ut? Nakenbilder är inte tillåtna på forumet, det vet du kanske? Och lägger man ut självbilder i suspekta kläder (typ tangatrosa eller stringkallingar) så kan man framstå som lite pervo för vissa. 

Är du överviktig så skulle jag tro att de negativa kommentarerna kom främst från andra män, en del av dem med kvinnonick. Kvinnor brukar inte fatshamea folk.
  • Anonym (L)
    Anonym (Kåtbockar begone) skrev 2024-05-19 02:35:36 följande:
    Varför gjorde det detta då? Vad var det för slags bilder du lade ut? Nakenbilder är inte tillåtna på forumet, det vet du kanske? Och lägger man ut självbilder i suspekta kläder (typ tangatrosa eller stringkallingar) så kan man framstå som lite pervo för vissa. 

Är du överviktig så skulle jag tro att de negativa kommentarerna kom främst från andra män, en del av dem med kvinnonick. Kvinnor brukar inte fatshamea folk.
    Många andra med mindre perfekta kroppar la ut bilder i Helkroppstråden utan att bli hånade, snarare fick de positiva omdömen ändå så jag ville prova. Absolut inget oanstänfigt, bara bar överkropp framifrån. Och nej jag är inte överviktig, tvärtom. Fick kommentarer om att jag såg ut som jag släppts från ett koncentrationsläger och hur kul kan det vara att ligga med ett skelett mm. Och ja, lika många kvinnor som män kommenterade.
  • Anonym (Sommardraken)
    Anonym (L) skrev 2024-05-19 08:54:11 följande:
    Många andra med mindre perfekta kroppar la ut bilder i Helkroppstråden utan att bli hånade, snarare fick de positiva omdömen ändå så jag ville prova. Absolut inget oanstänfigt, bara bar överkropp framifrån. Och nej jag är inte överviktig, tvärtom. Fick kommentarer om att jag såg ut som jag släppts från ett koncentrationsläger och hur kul kan det vara att ligga med ett skelett mm. Och ja, lika många kvinnor som män kommenterade.
    Vuxna människor beter sig ofta såhär tyvärr. Läste en artikel där en kvinna också reagerat på hur män hånas av kvinnor i media. Ett exempel var en kvinna som uttalade sig om en tunnhårig man. Hon hade sagt att man förstår att det inte blir nåt ligga där.
  • Anonym (Q)
    Anonym (L) skrev 2024-05-19 08:54:11 följande:
    Jag beklagar några av de kommentarer du fick, några av dem var direkt osjyssta, men ärligt talat, vad hade du förväntat dig?
  • Eurydike
    Anonym (Q) skrev 2024-05-19 19:37:15 följande:
    Jag beklagar några av de kommentarer du fick, några av dem var direkt osjyssta, men ärligt talat, vad hade du förväntat dig?
    Finns bilden och kommentarerna kvar?
  • Anonym (Q)
    Eurydike skrev 2024-05-19 19:51:21 följande:
    Finns bilden och kommentarerna kvar?
    Vet inte men titta i Helkroppstråden. Bilder brukar försvinna därifrån väldigt snabbt och detta var ett tag sedan. Och en del kommentarer anmäldes förmodligen men leta där om du vill.
  • Anonym (Kåtbockar begone)
    Precis. Dumt att lägga ut personliga bilder på sin kropp härinne. Särskilt om man också gör det från sitt eget konto. Massa fula snuskincels som kommer spamma ens inbox. Fast vem vet, Kanske är detta tanken också. Att bli bekräftad sexuellt av ett gäng desperata losers. 
  • Anonym (L)
    Anonym (Kåtbockar begone) skrev 2024-05-19 20:21:38 följande:
    Precis. Dumt att lägga ut personliga bilder på sin kropp härinne. Särskilt om man också gör det från sitt eget konto. Massa fula snuskincels som kommer spamma ens inbox. Fast vem vet, Kanske är detta tanken också. Att bli bekräftad sexuellt av ett gäng desperata losers. 

Visst, Skamma den som inte gjort något fel och låtsas inte om de som hånar. Direkt förvånad att se kvinnor inta den attityden. Tur det finns kvinnor som Eurydike.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Mina sommarbilder.