• Lazzi

Kvinnor som smiska män

Finns de kvinnor som ger smisk men behöver inte bli sex efteråt 

• Svar på tråden Kvinnor som smiska män
  • Anonym (Rita)

Finns säkert, finns alla möjliga sjuka människor där ute.

• Anonym (Suck)
    Anonym (Rita) skrev 2025-08-19 11:09:46 följande:

Finns säkert, finns alla möjliga sjuka människor där ute.

Så bara för att någon gillar något som du inte gillar - har du ens provat?, så är de sjuka människor?
  • Anonym (Rita)
    Anonym (Suck) skrev 2025-08-19 11:14:43 följande:
    Så bara för att någon gillar något som du inte gillar - har du ens provat?, så är de sjuka människor?
    Ja.
  • Anonym (Ella)

Såklart, det är jättekul att smälla till min mans snygga bakdel och se hans reaktion 😁 dock har jag blivit tvungen att hålla tillbaka lite för han tycker jag är lite för hårdhänt ibland...

• Anonym (Suck)
    Anonym (Rita) skrev 2025-08-19 11:17:59 följande:
    Ja.

Okej, känns lite mycket inskränkt religion i en sådan åsikt om sina medmänniskor.

• Anonym (Rita)
    Anonym (Suck) skrev 2025-08-19 11:30:10 följande:

Okej, känns lite mycket inskränkt religion i en sådan åsikt om sina medmänniskor.

Jag är ateist. Men tolerar inte trams.
  • Anonym (Knäppt)
    Anonym (Rita) skrev 2025-08-19 11:35:01 följande:
    +1. 
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Rita) skrev 2025-08-19 11:35:01 följande:
    Så bra, för i min värld är det trams att som vuxen normalfungerande människa ha negativa åsikter om vad andra vuxna pysslar med så länge alla de inblandade är glada och nöjda och det inte är för olagligt.
  • Anonym (Irenic)

Sjukt, inte bättre än de störda typer som gillar att typ kräkas på varann. Hade aldrig dejtat nån sån. 

• Anonym (Rita)
    Anonym (Suck) skrev 2025-08-19 14:07:04 följande:
    Så bra, för i min värld är det trams att som vuxen normalfungerande människa ha negativa åsikter om vad andra vuxna pysslar med så länge alla de inblandade är glada och nöjda och det inte är för olagligt.
    Okej, jag tycker jag kan ha vilka negativa åsikter jag vill om folk. Sen behöver jag inte aktivt gå och säga dessa åsikter i deras ansikten.
Svar på tråden Kvinnor som smiska män