• Lazzi

Kvinnor som smiska män

Finns de kvinnor som ger smisk men behöver inte bli sex efteråt 

• Svar på tråden Kvinnor som smiska män
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Rita) skrev 2025-08-19 15:03:07 följande:
    Okej, jag tycker jag kan ha vilka negativa åsikter jag vill om folk. Sen behöver jag inte aktivt gå och säga dessa åsikter i deras ansikten.
    Verkligen inte och man behöver heller inte kalla dem för sjuka på nätet.

Och särskilt inte när ts inte frågade vad folk tyckte om det utan ställde en fråga att svara ja på eller bara scrolla vidare och läsa annat.
  • Anonym (Rita)
    Anonym (Suck) skrev 2025-08-19 15:24:32 följande:
    Verkligen inte och man behöver heller inte kalla dem för sjuka på nätet.

Och särskilt inte när ts inte frågade vad folk tyckte om det utan ställde en fråga att svara ja på eller bara scrolla vidare och läsa annat.
    Jo på nätet tror jag mer på att vara ärlig. Sen är det viktigt att uppmärksamma sjukt beteende, risken är annars att folk tror att de de gör är okej.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Rita) skrev 2025-08-19 15:40:51 följande:
    Jo på nätet tror jag mer på att vara ärlig. Sen är det viktigt att uppmärksamma sjukt beteende, risken är annars att folk tror att de de gör är okej.
    Tvingar folk dig till att delta eller göra saker du absolut inte vill så är det självklart inte okej, men vad andra gör kan väl inte spela dig någon som helst roll.
    Hur drabbar det dig som person?
  • Anonym (Rita)
    Anonym (Suck) skrev 2025-08-19 15:58:28 följande:
    Tvingar folk dig till att delta eller göra saker du absolut inte vill så är det självklart inte okej, men vad andra gör kan väl inte spela dig någon som helst roll.
    Hur drabbar det dig som person?
    Det drabbar inte mig som person, men det drabbar samhället i stort om sjukt beteende blir normaliserat.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Rita) skrev 2025-08-19 16:08:45 följande:
    Det drabbar inte mig som person, men det drabbar samhället i stort om sjukt beteende blir normaliserat.

Hur menar du att det påverkar samhället? 
    Vad drabbas av att folk ex piskar varandra i sina sovrum?

• Anonym (Rita)
    Anonym (Suck) skrev 2025-08-20 08:19:01 följande:

Hur menar du att det påverkar samhället? 
    Vad drabbas av att folk ex piskar varandra i sina sovrum?

Normaliserar sjukt beteende.
  • Anonym (Ann)
    Anonym (Rita) skrev 2025-08-20 09:22:20 följande:
    Sjukt i dina ögon endast. Jag älskar att få smisk av min make och det påverkar inte dig eller någon annan det minsta. Inte heller är det sjukt att bejaka sin sexualitet och leva ut den med någon som delar den. Inget sker mot någons vilja. Din syn är inte det minsta bättre än de som anser att homosexualitet är sjukt.
  • Anonym (Rita)
    Anonym (Ann) skrev 2025-08-20 09:32:08 följande:
    Sjukt i dina ögon endast. Jag älskar att få smisk av min make och det påverkar inte dig eller någon annan det minsta. Inte heller är det sjukt att bejaka sin sexualitet och leva ut den med någon som delar den. Inget sker mot någons vilja. Din syn är inte det minsta bättre än de som anser att homosexualitet är sjukt.
    Okej, inte endast i mina ögon.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Rita) skrev 2025-08-20 09:22:20 följande:
    Det är inget svar på frågan hur det skulle påverka samhället.

Hur påverkar det vård, omsorg, rättsväsendet osv?
    Hur påverkar det grannar, kollegor, vänner?
    Hur påverkar det utbudet av varor och tjänster?
    Hur påverkar det miljö och klimatet?
  • Anonym (Rita)
    Anonym (Suck) skrev 2025-08-20 10:31:28 följande:
    Det är inget svar på frågan hur det skulle påverka samhället.

Hur påverkar det vård, omsorg, rättsväsendet osv?
    Hur påverkar det grannar, kollegor, vänner?
    Hur påverkar det utbudet av varor och tjänster?
    Hur påverkar det miljö och klimatet?
    Det påverkar inte samhället. Det gör det inte heller om jag börjar slicka på lyktstolpar heller, men det är likväl ett sjukt beteende.
Svar på tråden Kvinnor som smiska män