• Noctem

Utan trosor...

Jag minns att jag och ett par polare satt under en ståltrappa, trappan var lite som galler, ni förstår nog. Detta var under vattenfestivalen vill jag minnas, vi drack öl o tjoade. Vi satt dock där för att vi inte hade åldern inne för att dricka öl, o just på den platsen sytes vi inte, men då och då sneglade vi upp o det var god trafik på folk som gick upp o ned i trappan. Men hör och häpna, vi fick det nästan till att så många som 1/3 av kvinnor med kjol, inte hade trosor på sig, när de gled runt i Stockholm, på Vattenfestivalen!!
     Tjejer, kvinnor och damer, har ni dagar/kvällar nu på sommaren när ni glider runt i kjol utan undisar?? Och i så fall varför?? Bara nyfiken, kom just att tänka på det bara...

• Svar på tråden Utan trosor...
  • SannnaB

Det händer att jag går utan trosor. Om jag till exempel har en fin klänning på mig så kan jag ibland gå utan om det är varmt.

• Anonym (Erik)

Riktigt hett 🔥 sanna
    Vill min sambo ska va utan trosor när hon bär klänning eller kjol., tycker jag är väldigt sexigt speciellt när man ska på krogen eller nånting.

• Kirenaj68
    Anonym (Erik) skrev 2024-07-06 00:52:37 följande:

Riktigt hett 🔥 sanna
    Vill min sambo ska va utan trosor när hon bär klänning eller kjol., tycker jag är väldigt sexigt speciellt när man ska på krogen eller nånting.

Och varför ska hon vara utan trosor på krogen då? 
  • Kontakt
    Pussan skrev 2024-07-03 22:44:29 följande:

Man kan ju ta av trosorna när man känner att det börjar bli läge för det. Har jag gjort många gånger. Det är värt det bara för att känna och se killens reaktion när han upptäcker det. 

Plus att jag själv känner mig sexigare utan trosor så klart.

❤️
  • Benny62

Ja det kan ju vara spännande när man inte vet om hon har trosor på eller inte 

• Anonym (xxxx)

Jag tycker faktiskt att det är lite äckligt. Det rinner ju hela tiden lite från en fertil kvinnas underliv, om det inte är mens så är det flytningar. OK i skog och mark gör det väl inget, men på krogar och restauranger där folk äter och dricker, det känns ofräscht. 

Vidare har man ju inte string- eller nylotrosor, de kan irritera det stämmer, man har bomullstrosor i rätt storlek och de irriterar inte alls.

• Anonym (Håller med)
    Anonym (xxxx) skrev 2024-07-07 07:17:32 följande:

Jag tycker faktiskt att det är lite äckligt. Det rinner ju hela tiden lite från en fertil kvinnas underliv, om det inte är mens så är det flytningar. OK i skog och mark gör det väl inget, men på krogar och restauranger där folk äter och dricker, det känns ofräscht. 

Vidare har man ju inte string- eller nylotrosor, de kan irritera det stämmer, man har bomullstrosor i rätt storlek och de irriterar inte alls.

Du har helt rätt i det du säger. De flesta kvinnor använder underkläder som vilken normal människa som helst som tänker på basal hygien.

Bry dig inte om de fjantiga nedtummar du fått av perversa incels som härjar på forumet med sitt ständiga kåtslag. Deras porrskadade åsikter betyder noll och intet. 

Tack för din input!

• Noctem
    Kirenaj68 skrev 2024-07-03 22:50:23 följande:
    Istället för att dra en hittepåshistoria kunde du bara ha ställt en enkel fråga bland de kvinnliga medlemmar här om de går utan trosor på somrarna.....
    Ja, som jag svarat en och två ggr redan..Varför tror ni detta är en "hittaPåHistoria"?? Jag gjorde mkt roligt/sjukt/galet när jag växte upp...som jag minns fortfarande. Allt har inte att gör med sex, så det gör ju inte hit, till forumet. Är det så, att detta är en helt ORIMLIG historia för er, som bara gjort vad ni blivit tillsagda hela er uppväxt?? Ni har hånglat med 3-4 pers, legat med 1 som tog er oskuld, ni träffade 1 som var "okej" mellan lakanen, gifte er med denne, skiljer er efter 10-15 år, hittar 1 ny partner efter lite Tinder-träffar, och fortsätter ha lite fredags6 i enkelhet i dimmbelysning, tills ni blir änkor/änkemän??
  • Noctem
    Kirenaj68 skrev 2024-07-06 01:18:58 följande:
    Och varför ska hon vara utan trosor på krogen då? 
    Man kan exprimentera med sin partner, ta en snabbis på muggen, bli fingrad om man e på nattklubb etc...
  • Anonym (Ofta på sommaren)

På lördag åker jag på fem veckors semester till södra Frankrike.
    Där blir det många tillfällen, flera dagar och kvällar, utan trosor.
    T ex tycker jag det ger en underbar känsla när den varma vinden smeker mitt nakna kön under klänningen.
    Eller på stranden när solen värmer rakt in mellan mina ben när jag solar naken på stranden.

Min erfarenhet och uppfattning är att det är mycket vanligare på t ex Franska Rivieran än generellt i Sverige att flickor och kvinnor ganska ofta väljer att gå utan trosor.

Jag, liksom så många andra människor, blir mera sexpositiv på sådana platser, i sådant klimat och i sådana sammanhang. Och av att klä mig sexigt, t ex med kort klänning, höga klackar och Stayups, men utan trosor.

Jag upplever inga som helst problem med flytningar eller liknande.
    Snarare då tvärtom att fukten i bland kan bli för liten vid. t ex vid en tillfällig sexig aktivitet utomhus när solen och den varma vinden snarare gör att jag blir för torr.

En vecka kommer jag tillbringa i Cap d´Agde och naturist village.
    De som vet förstår...
    Där är det mycket vanligare bland alla kvinnor, oavsett ålder eller utseende, att gå utan trosor, man kan nästan säga att trosor knappt existerar

Nu fylls jag av glädje, pirr och längtan till lördag...

• Anonym (Anci)
    Anonym (Ofta på sommaren) skrev 2024-07-10 15:28:30 följande:

T ex tycker jag det ger en underbar känsla när den varma vinden smeker mitt nakna kön under klänningen.
    Eller på stranden när solen värmer rakt in mellan mina ben när jag solar naken på stranden.

Min erfarenhet och uppfattning är att det är mycket vanligare på t ex Franska Rivieran än generellt i Sverige att flickor och kvinnor ganska ofta väljer att gå utan trosor.

Jag, liksom så många andra människor, blir mera sexpositiv på sådana platser, i sådant klimat och i sådana sammanhang. Och av att klä mig sexigt, t ex med kort klänning, höga klackar och Stayups, men utan trosor.

Snarare då tvärtom att fukten i bland kan bli för liten vid. t ex vid en tillfällig sexig aktivitet utomhus när solen och den varma vinden snarare gör att jag blir för torr.

De som vet förstår...
    Där är det mycket vanligare bland alla kvinnor, oavsett ålder eller utseende, att gå utan trosor, man kan nästan säga att trosor knappt existerar

Jag bor inte i Sverige. Där jag bor är det väldigt vanligt att man inte har trosor, eller underkläder över huvud taget. Det är Sverige som är ovanligt.
  • Anonym (Fjanttråd)
    Anonym (Ofta på sommaren) skrev 2024-07-10 15:28:30 följande:

De som vet förstår...

Ännu fler påhittade historier av överkåta incelgubbar som låtsas vara kvinnor.

Alla kvinnor har flytningar varje dag och hela tiden såvida de inte är uttorkade gamla tanter då. 

Nej, det finns inga moderna städer i moderna länder där kvinnor i regel skulle gå omkring utan trosor. Sånt jäkla trams och önsketänkande. Patetiskt. 
  • Tremere

Anonym (Fjanttråd)

Aldrig hört talas om Cap d´Agde?
    Nä, såklart du inte har.

För din vetskap så är det Europas största nudiststad.
    Vet med säkerhet att de flesta kvinnor går troslösa där.

Läs på lite innan du uttalar dig.

Från Wikipedia:

Village Naturiste

[redigera | redigera wikitext]

Cap d'Agde har ett stort familjeanpassat område för naturister.

Village Naturiste är en stor avskild del av Cap d'Agdes nordöstra ände, men är dock fullt nåbar via den offentliga stranden från öster. Det är en inhägnad naturistby, där nakenhet är den sociala normen, inklusive restauranger och butiker, dag och natt. Om kvällen när det blir kallare har många människor klätt på sig, men ofta i avslöjande kläder. En lokal turistskatt betalas per dag för varje person som vistas där.

Village Naturiste är en egen by, med en 2 km lång strand, hamn och marina, campingområde, lägenhetskomplex, hotell, butiker, restauranger, barer, postkontor, banker, frisersalonger, bastu och andra faciliteter.

• Anonym (Fjanttråd)
    Tremere skrev 2024-07-23 09:25:35 följande:

Anonym (Fjanttråd)

Aldrig hört talas om Cap d´Agde?
    Nä, såklart du inte har.

För din vetskap så är det Europas största nudiststad.
    Vet med säkerhet att de flesta kvinnor går troslösa där.

Läs på lite innan du uttalar dig.

Från Wikipedia:

Village Naturiste

[redigera | redigera wikitext]

Cap d'Agde har ett stort familjeanpassat område för naturister.

Village Naturiste är en stor avskild del av Cap d'Agdes nordöstra ände, men är dock fullt nåbar via den offentliga stranden från öster. Det är en inhägnad naturistby, där nakenhet är den sociala normen, inklusive restauranger och butiker, dag och natt. Om kvällen när det blir kallare har många människor klätt på sig, men ofta i avslöjande kläder. En lokal turistskatt betalas per dag för varje person som vistas där.

Village Naturiste är en egen by, med en 2 km lång strand, hamn och marina, campingområde, lägenhetskomplex, hotell, butiker, restauranger, barer, postkontor, banker, frisersalonger, bastu och andra faciliteter.

Sluta fjanta dig du också. Du pratar om speciella små områden anpassade för blottare och andra pervo-minoriteter och inte en hel stad. Jävla skillnad det.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Utan trosor...