Ingen glädje till något, tips?
flyttade till min pojkvän stad, 12 mil bort och fick ändå ett ok jobb. Nu har det snart gått 3 år, problemet att ångesten tar över, jag känner inte igen mig själv och lider lite av sociala svårigheter.
jag brukar ofta vilja hitta på saker, prata med varandra om saker osv. Men han vill mest bara göra sitt. Han kommer aldrig med något förslag för oss, nu ska han heller inte ha semester på hela sommaren så kommer få sitta själv.
Igår ville hans syster ta med oss ut på uteservering men HAN var för trött och bakfull från i fredags. Jag sa att jag gärna ville hänga på men min kille sa direkt nej, och ger mig inte En syl i vädret.
Jag får heller inte möta honom ute och han lämnade mig själv förra året på en konsert och menade att han inte är någon barnvakt till mig.
Jag har flera vänner, men eftersom att jag är bekväm i min situation så vill jag typ aldrig hitta på något. Jag har börjat känna mig som en tråkig och konstig person, detta är ingen person typ som folk gillar och vill umgås med. Jag har bara blivit såhär.
Jag har försökt prata med honom om detta men det leder ingenstans.
finns även vissa stunder han är snäll men det handlar ju inte då om att han kommer med förslag eller liksom så.
ibland kan jag tycka det är jätte jobbigt att vara ensam för då kommer alla tankar om mig själv. Jag undrar vart detta kommer ifrån?