• Anonym (Hm)

Klänningar på pojkar (små barn)

Barn ska få vara barn och leka i klänningar eller vilka plagg de vill. Dock håller jag med om att hela ?woke? grejen kring HBTQ har gått alldeles för långt. Barn ska naturligtvis lära sig att acceptera alla människor precis som de är, men idag trycker man på barn homosexualitet och trans rakt upp i ansiktet. Allt har normaliserats på en så hög nivå att det skapar förvirring hos barn redan från en mycket liten ålder. Som det dr med transor som läser sagor. VARFÖR? Barn vill bara höra sagan, de skiter i vem som läser den. Ner, jag tycker helt klart att det blivit för mycket. 

• Anonym (Hm)
    Anonym (I) skrev 2024-05-28 13:36:57 följande:
    Jo jag håller med , kanske var lite otydlig, 
    Jag tycker inte det är fel att barn provar klänningar och klär ut sig .. menade att mamman la upp det och gjorde en grej av det. 
    Jag förstår till fullo och håller helt med dig. jag Har en sådan person i min vänskapskrets också. Redan från en mycket liten ålder bodde hon ensam med sin son. allt var klänningar och glitter redan sen han föddes. Idag är han 12 år och flicka. Bytt namn och lever som en flicka med allt vad det innebär. Hon hade en stor fest när han kom ut som transexuell. tragiskt. Allt skulle hon dessutom skylta med på sociala medier.
Svar på tråden Klänningar på pojkar (små barn)