• New  Dawn

Tips på nytt i sexakten

Sussi79 skrev 2024-06-02 00:50:46 följande:
    Tips på nytt i sexakten
    Jag ska bjuda min man på en helg på hotell och mycke sex, hoppas jag.
    Han har pratat om att han skulle vilja ha prova på lite hårdare och något nytt istället för vår traditionella in och ut och klart. Har inte varit så intresserad, men vill ge min älskling något spännande som jag vet att han skulle uppskatta, det kan jag bjuda på. Vilket har gjort att jag har tänt till på att bjuda min man på något extra i sängen. 
    Men skulle vilja få lite tips på vad man kan hitta på. Min plan är att ska få en bur om snoppen först, sen typ binda fast han i sängen. Därefter tänker jag byta om till nya sexiga outfit. En klänning i typ blankt läder, och ett par stövlar som går upp på halva låren. Vilket han, och jag också för den delen aldrig har haft på mig. 
    Tänker mig att nu borde han få lite känning i den inlåsta buren. Sen vill jag raka bort hans könshår och mellan benen. Tror att han aldrig har varit renrakad förut. Tänker att han ska få prova min dildo i skärten också. Vad mer kan man hitta på?
    Annan fundering, hur är det att ha på sig lår höga stövlar, är det obekvämt och varmt? Har inte fått hem dom ännu så har ej provat ännu.
    Så tidigare har du inte varit intresserad. Och erat sexliv tidigare beskriver du med orden "traditionella in och ut". Nu plötsligt, inför denna helg, blev du väldigt intresserad, och till största del handlar dina inlägg om kukburar och skor, och lite om rakning. Även efter ni haft denna helg ligger fokuset på detaljer, och ganska mycket fokus på skor på honom. Han "tränade" tydligen på att gå där på hotellet ...Det är nog ganska ovanligt att kvinnor är så intresserade av att se män i damskor.... 

När jag läser blir jag väldigt påmind om att jag läser på familjelivs sex och samlevnads forum 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
Svar på tråden Tips på nytt i sexakten