Längtan efter intim närhet
Det låter som om allt ska vara på hennes villkor, inte bara sexlivet. Tyvärr tror jag inte att er relation har någon framtid såsom du beskriver den.
Det låter som om allt ska vara på hennes villkor, inte bara sexlivet. Tyvärr tror jag inte att er relation har någon framtid såsom du beskriver den.
När en man längtar efter intimitet och närhet är det fult och äckligt och det är hans fel och han ska inte tro att han har rätt till det. När en kvinna längtar efter intimitet och närhet är det vackert och ett problem att hon inte har hittat rätt bland alla odugliga män.
Vi bestämde att vi skulle ha sex ikväll för det kändes OK mellan oss men hon somnade och dissade som vanligt. Imorgon om jag tar upp det så kommer hon att bli rasande och ställa till med en stor scen inför alla. Sen kommer hon att behandla mig med utfrysning och jävlas med mig och sen blir hon undvikande och vägrar prata med mig i minst ett par veckor. Känner mig verkligen som gisslan och i klorna på en galning. Hur fasen tar jag mig ur det här. Hon skulle inte bry sig om jag höll mig borta i månader så det hjälper inte. Inser att hon har stora problem och att inget hjälper längre.